Translate

sâmbătă, 23 aprilie 2016

Concurs pe Facebook

Cred ca a trecut mai mult de doi ani de cand n-am mai organizat un concurs pe blog. Sunt pe cale sa schimb acest lucru, concursurile sunt placute, indiferent de premii, eu sunt fan inrait al acestora si asta pentru ca imi maresc fluxul de adrenalina chiar daca nu fac altceva decat sa ma inscriu. Pe de alta parte, pentru cei care se vaita ca nu au castigat niciodata nimic, trebuie sa precizez ca nu ai cum sa castigi daca nu participi si, mai ales, nu perseverezi. E drept ca unii nu au o karma nu prea fericita, adica se inscriu peste tot si nu castiga neam! Ei, aici intervin forte mai presus de simpla probabilitate, asa ca nu ma bag.
Una peste alta, voi organiza un sir de concursuri pe blog, conditiile vor fi simple, exact ca in cel de astazi.
Pentru inscriere, va rog sa mergeti pe pagina de Facebook a blogului (casuta de FB o vedeti in stanga ecranului, este prima din coloana).
Sau intrati direct pe https://www.facebook.com/nimicurifantezii/photos/a.831190887009058.1073741828.825452087582938/842496685878478/?type=3&theater
Sper sa va placa premiul. Succes!
 

3 comentarii:

  1. Bafta celor care participa!
    Eu nu pot participa pentru ca nu am o pagina de facebook inca si nici nu intentionez sa imi fac.Sunt doar pe twitter,instagram etc.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Am rezolvat cu abonarea, tu doar intra pe emailul tau si da click pe linkul care iti vine automat ca sa confirmi.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.