Translate

vineri, 30 septembrie 2022

Timp de marca pe ceasuri-shop.ro

Ce credeti ca este mai important la un ceas? Precizia, rezistenta in timp, fiabilitatea, pretul... Ei bine, eu am ales intotdeauna un ceas dupa felul cum arata. Nu am facut niciodata diferenta intre un ceas si o bijuterie. Culori, forme, unghiuri, curbe, surse de inspiratie... Trebuie sa imi ofere aceeasi placere in a-l purta, trebuie sa se potriveasca stilului meu de a combina hainele, de a potrivi nuantele, cu alte cuvinte de a fi. Pentru mine ceasul nu a fost niciodata un mecanism utilitar si atat. Poate si pentru faptul ca am un respect deosebit pentru timp si pentru cei care reusesc sa-l stapaneasca.

In secolul al XVIII-lea, un ceasornicar elvetian, pe numele sau Breguet, s-a gandit sa creeze un ceas mic, plat, ce putea fi dus in buzunar. Adica timpul la purtator! De atunci imaginatia cu privire la construirea si decorarea ceasurilor personale a explodat pur si simplu. Forme noi, gravuri in aur si argint, email, incrustatii, pietre pretioase s-au adaugat mecanismelor din ce in ce mai precise.
N-am sa uit niciodata ceasul de buzunar al bunicului meu, prins cu lant de nasturele vestei, adapostit intr-un buzunaras cochet al stofei. N-am sa uit niciodata cum il privea, cum il masura si declara pe un ton superior ca trebuie intors. Ii invartea rotita cu gesturi calme, apoi ii dadea drumul cu eleganta in buzunar. Lantul lung si gros ii atarna peste piept, se zarea pe sub marginea sacoului si contribuia substantial la admiratia mea pentru cel care il purta. Bunicul meu nu s-a despartit niciodata de ceasul sau, iar eu am ramas cu nostalgia mecanismelor din alte vremuri.

Ceas din colectia TIO

Un anumit ceas este genul de accesoriu care te poate insoti toata viata si te poate inspira in alegerea celorlalte piese din tinuta. Pe mine m-a inspirat un design oferit de magazinul online ceasuri-shop.ro, din colectia TIO, un ceas Skeleton negru, mecanic automatic, cu aspect ce aminteste de curentul steampunk, adica i se vad toate rotitele din maruntaie. Deh, mecanismele fascineaza intotdeauna.

Credeti ca m-au atras datele tehnice? Nici vorba! Am vazut doar elementele puternice ce aminteau de inceputurile industrializarii din secolul al XIX-lea, aceeasi atentie la detalii, serenitatea unui alt timp, varsta de aur a spiritualitatii noastre. In ciuda aerului patinat insa, ceasul te indeamna sa visezi, sa indraznesti. In jurul lui poti compune adevarate poeme ale modei. Exercitiul m-a tentat deoarece designul elegant nu permite chiar orice asociere, iar faptul ca este barbatesc nu inseamna nimic, putand fi bine purtat si de o femeie cu personalitate.

Un astfel de ceas te va ajuta sa-ti declari cele mai ascunse dorinte, sa fii ceea iti doresti. In orice caz, este mai mult decat un simplu accesoriu pe care il infasori in jurul incheieturii si care te ajuta sa fii punctual.
Eu nu sunt sportiva, nu traiesc contracronometru, nu am veleitati tehnice, nu sunt om de afaceri. Dar iubesc sa vad timpul masurat in stil fashion, cu imaginatie, motiv pentru care as alege ceasuri-shop.ro daca ar fi sa primesc/sa fac un cadou. 


Ceas dama fashion Naviforce

Magazinul este intr-adevar un prieten al clientilor. De ce? Pai, in primul rand ofera produse de calitate la preturi mai mult decat convenabile. Apoi, fiecare produs are o descriere a caracteristicilor tehnice suficient de amanuntita, astfel incat sa stii exact ce cumperi. Ai de unde alege! Ceasuri de mana, ceasuri digitale si analogice, ceasuri smartwatch, bratari fitness,ceasuri mecanice, ceasuri electronice, ceasuri dama, ceasuri barbatesti, ceasuri copii, bijuterii argint, tablete si telefoane mobile... Mai mult, nu-ti place, poti sa returnezi in 14 zile, fara nicio explicatie.

Dincolo de oferta vasta, echipa din spatele acestui proiect online se lauda cu transparenta, amabilitatea si promptitudinea serviciilor puse la dispozitia clientilor. Adica cu latura umana a comertului, lucru pe care nu il gasesti chiar pe toate cararile acestei activitati economice.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.