Translate

miercuri, 28 martie 2012

Revista Unica pe martie


Ieri am reusit sa cumpar revista Unica pentru luna martie…imi propusesem acest lucru din cauza cadoului, o lotiune micelara de la Ivatherm si cum avusesem o experienta pozitiva cu acest tip de produs, m-am gandit ca la pretul de 14,99 lei cat este revista fac o afacere destul de buna (produsul full-size are 250 ml si costa cam 42 de lei). Lotiunea micelara este o inventie minunata pentru orice tip de ten, eu o folosesc pentru stergerea urmelor de praf, machiaj, in zona sensibila a ochilor. Cea de la Ivatherm miroase suav si hidrateaza excelent, nici nu mai e nevoie sa dau cu crema dupa aceea iar efectul tine ore intregi. Pentru tenul meu mixt sensibil este o adevarata binefacere, motiv pentru care am fost extrem de interesata sa prind revista Unica de luna aceasta.
Nu m-am inselat, recipientul lotiunii cadou este de 100 ml, plus ca in interiorul revistei am mai gasit si vreo doua mostre de la Vichy si Nivea (cea de la Nivea era tripla), dar si mini-cataloage de la Bonprix, Oriflame si Deichman. As zice ca pachetul Unica de luna aceasta a fost o surpriza draguta pentru cititoare.


De fapt Unica si Avantaje sunt cele doua reviste pe care mi le cumpar din cand in cand datorita cadourilor interesante. As face o remarca si anume faptul ca pe luna martie, cel putin in Ploiesti, din cine stie ce motive, desi a avut cadou mai multe tipuri de produse de ingrijire (pentru par, roll-on Fa sau crema de picioare), revista Femeia a cam ramas nevanduta (nebanuite sunt caile comertului!). De fapt nici Unica n-a disparut chiar instantaneu de la chioscuri, dupa 3 zile de la aparitie inca o vad peste tot ceea ce spune multe despre ceea ce ii preocupa de fapt pe oameni in acest moment. Totusi pentru revistuta aceea cu retete la care se dau farfurii, cesti, cani cu Tom&Jerry a fost o adevarata batalie...obiectele sunt din portelan si chiar le plac copiilor, desi n-as da pe mana unui copil vesela casanta.
Revenind la Unica, am citit pe undeva ca pretul de 14,99 este mare iar lotiunea nu e full-size...nu sunt de acord, uitam mereu ca si revistele au un pret, costa 6-7-8 lei, bonusul este produsul cosmetic si nu revista.
De ce cumpar eu din cand in cand cate o revista glossy ?
Pentru cadouri, asta e clar !
Pentru concursurile din paginile ei care sunt diferite de cele din versiunea on line...
Pentru ca simt nevoia sa-mi clatesc ochii cu lucruri colorate, stralucitoare si la moda, sa citesc sfaturi pentru femei, povesti de viata optimiste si recomandari de shopping...chiar daca nu voi ajunge niciodata sa imi cumpar acele lucruri.
Cu alte cuvinte incerc sa evadez din cotidian si pentru o jumatate de ora chiar reusesc !

2 comentarii:

  1. cred ca o s-o cumpar si eu luna asta
    vreau sa testez lotiunea micelara IVATHERM

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un produs deosebit, nu-ti va parea rau...depinde ce ten ai, daca nu e foarte uscat s-ar putea sa te scuteasca de a mai da cu o crema, cum mi s-a intamplat mie.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.