Translate

vineri, 25 aprilie 2014

Eu, vara, sunt The One!

De la Oriflame cumpar chestii care miros super-bine. Si colorate! Apreciez asta la produsele companiei. Au grija ce impact vizual inregistreaza asupra clientilor. Mai mult, odata ce desfaci ambalajul si folosesti produsul, ai si surpriza placuta a unei calitati deosebite. Sincera sa fiu, nu cred ca am folosit ceva de la ei care sa ma dezamageasca. E drept ca insist pe produsele de ingrijre fata-corp-par si nu neaparat pe cosmetice. Numai ca, atunci cand m-am aventurat sa-mi achizitionez cosmetice, n-am uitat niciodata lucrurile deosebite pe care le-am descoperit, fie ca a fost vorba de un minunat ruj ce rezista ore intregi fara sa-mi usuce buzele sau fardurile pastelate, atat de diafane si potrivite tenului meu sau anticearcanul ce-mi ascundea perfect petele intunecate din jurul ochilor sau conturul de buze retractabil, intr-o culoare atat de naturala.

In iarna asta am neglijat oarecum colectia de produse cosmetice, se simte nevoia de o improspatare a fortelor si a culorilor tenului, mai ales ca vine sezonul cald cand ne permitem sa fim mai exuberante in modul cum iesim in lume. Revine pofta de haine lejere, de bijuterii, plimbari, stat in fata oglinzii mai mult ca de obicei.
Oriflame ne ofera posibilitatea sa fim din nou zburdalnice, sagalnice, cochete, deoarece lanseaza un nou brand , "The One ", asigurandu-ne ca fiecare femeie in parte poate fi unica daca invata sa se ingrijeasca. Gama cuprinde produse pentru gesturile de baza adica ruj, luciu de buze, farduri de ochi, rimel, corector, fond de ten grupate in trei game: Mega Impact, Frumusete de Zi cu Zi si Ultra Rezistenta.

As avea nenumarate motive sa-mi doresc sa incerc aceste produse. In primul rand numele Oriflame este o garantie, in al doilea rand in realizarea produselor se regasesc tehnici inovative, in al treilea rand nuantele mi se par superbe!


Rimelul are o formula cremoasa, iar peria Lash Explosion acopera perfect toate genele si ofera pana la 24 de ori mai mult volum. Chiar as avea nevoie, genele mele par sa se decoloreze pe masura ce inaintez in varsta, iar ochii nu mai par asa de conturati. Rujul este imbogatit cu complexul LipKiss FPS 12 si ofera hidratare, dar contine si perle Metashine ce dau stralucire. Fardurile crema pentru pleoape arata spumoase, in culori numai bune pentru a obtine efectul "smokey", la moda in acest sezon.





De fapt formula cremoasa este singura pe care o suport bine pe piele. Corectorul este in trei nuante dintre care Fair Light mi se pare ideala pentru tenul meu. Il pot folosi si pe pleoape pentru a uniformiza culoarea pielii. Am descoperit si un BB Cream cu tehnologia HaloLight ce da stralucire naturala, avand o textura satinata. Ar fi perfect pentru orele de serviciu, mai ales ca nu ma impac cu fondul de ten.
Oriflame ne invita sa testam noul brand si sa intram in The One Collective, un grup exclusivist format din oameni influenti in lumea modei, experti in machiaj si tendinte care au incercat produsele si au ceva de spus despre acestea.


3 comentarii:

  1. Uite ca si eu mai folosesc produse Oriflame,dar cu timpul uit si incerc tot felul de altele mai scumpe si mai slabe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, curiozitatea! E asa mare oferta pe piata ca, dei stiu precis ce mi-a priit, tot dau sa iau altele, necunoscute.

      Ștergere
  2. M-am inscris si eu in campanie.De-abia astept sa testez produsele The One

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.