Translate

vineri, 15 iulie 2016

Pick N Dazzle - cutia cu nr.5

Ma apropii incet, incet, de finalul abonamentului la cutia cu surprize cosmetice de la Pick N Dazzle si imi pare rau de pe-acum. Ma obisnuisem sa primesc lunar coletul, mai este cutia cu nr.6 si inca o cutie gratis din oferta pe care am prins-o la ei.
Iata ce am primit acum...
Maimutoiul acela de plastic care il infatiseaza pe Frankenstein nu era printre surprize, l-am pus acolo ca sa completez ikebana de produse, ca imi aparea un gol neplacut in poza. Golul nu ar fi existat daca as fi avut toate produsele, dar sapunul solid de la Bulgarian Rose a avut o soarta cruda si a ajuns in mainile unei colege de serviciu de cum am desfacut pachetul. Dap, inchipuiti-va ca au fost 6 produse full-size de aceasta data!
Dar, inainte de a spune ce am avut in cutie, voi aminti produsele preferate din cutia cu nr.4.
Creionul fard de pleoape de la Rimmel si creionul contur de ochi de la Teeez au trecut toate testele de rezistenta. Au reusit sa-mi redeschida apetitul pentru machiaj. Le-am folosit zi de zi pe caldurile astea si pe tenul meu gras care este o provocare pentru orice chestie de make-up si au fost extraordinar de persistente, nu le-am putut indeparta decat cu crema de ochi, dar nu m-au iritat niciun moment si asta e mare lucru pentru mine.
Al doilea preferat a fost intaritorul de unghii, cu aspect de lac, l-am folosit singur pe unghiile de la maini si sub un lac colorat la picioare. Cu toate treburile gospodaresti, rezista cu brio toata saptamana si chiar imbunatateste aspectul unghiei. Mie nu mi s-au mai rupt asa usor, aveam o problema cu chestia asta.
In cutia primita astazi sunt:
-Gelul de dus de la Bulgarian Rose a fost pe repetir, l-am mai primit o data dar nu ma supar, miroase atat de minunat incat se serveste si fiu-meu cu mare incredere din el, noroc ca nu l-am lasat sa-l puna ca spumant in cada, l-ar fi terminat dupa doua utilizari.
-Sapunul solid Bulgarian Rose de 100 gr. cu aceleasi minunate ingrediente ca toata gama cu apa de trandafiri care miroase intr-un fel de nedescris, prea natural dupa parerea mea, ca sa parafrazez o cunoscuta reclama de tv.
-Crema de maini Bulgarian Rose cu apa naturala de pelin si vitamina E
-Lotiunea tonica Abellie pentru toate tipurile de ten, cu ingrediente organice, accacia si ulei de portocala, este certificata Ecocert.
-Rujul Astor Soft Sensation este nuanta 604 beige coquette, de fapt un roz bej foarte placut.
-Mascara Extra Super Lash de la Rimmel este pentru amplificarea volumului genelor.
- O mostra de crema de fata Sol cu protectie solara din care am primit o cutie intreaga data trecuta.
Daca va intrebati ce fac cu produsele de acelasi fel, gen crema de maini sau gelul de dus, si daca merita sa dau banii pe cutie in conditiile in care, inevitabil, pot primi de doua ori acelasi produs, va spun ca merita. Au termene mari de garantie si s-a intamplat chiar sa am nevoie sa incropesc un cadou, asa ca si-au gasit o destinatie potrivita.

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.