Translate

sâmbătă, 17 septembrie 2016

Voltaj, concertul din Ploiesti

Aseara, adica vineri 16 septembrie, ne-am luat calabalacul de plimbare si la orele 18,30 fix am iesit din casa cu directia bine stabilita spre centrul orasului. Motivul? Concertul trupei Voltaj ce urma sa aiba loc in fata Palatului Culturii, incepand cu ora 19. Sau, ma rog, asa sunase goarna pe toata mass-media locala.
Ei, bine, nu puteam rata Voltajul. E singura formatie care ne place tuturor membrilor familiei si este singura pe care o ascultam de mai multi ani. Nu suntem fani, nu suntem la curent neaparat cu ce scot baietii (barbati in toata firea, de fapt), dar ne uitam cu placere la clipuri si ii respectam cu adevarat. Si, va asigur, la cat de carcotasi suntem, asta e o mare realizare pentru ei, hi, hi.
La ora 7 si ceva era inca lumina, iar asta ar fi trebuit sa ne dea nitel de gandit. Nu faci spectacol pe lumina naturala ca nu poti sa pui in practica jocurile de lumini artificiale, chestie la mintea cocosului, numai ca noi nu ne-am prins. Ca orice trupa cu ceva cheag, Voltajul n-a intrat de-a dreptul in paine. Am inteles asta pe la si jumate' cand se adunase deja puhoiul de lume. Radio Kiss FM ne punea muzici saltarete si soarele trecuse brusc in spatele cladirilor inalte, lasandu-ne in zona crepusculara. Pe la opt cand deja ne frigeau talpile a iesit si nea Caisa prezentatorul, n-am retinut cine era, ca sa anunte deschiderea spectacolului, nu inainte de a multumi "apelor minerale Borsec", firma care implineste 210 ani si sponsorizeaza turneul Voltaj. Aveai senzatia ca tipul cu microfonul urmeaza sa se scalde in apele minerale, asa de ciudat au sunat vorbele lui.
Cum era si normal, spectacolul a inceput cu niste "tinere talente" in devenire, care este. Si uite-asa, ne-am raschetat auzul cu Alexa, Tania, Dragos si Alex care au cantat cate trei melodii, ba au cantat si cate doi sau cu totii, timp de o ora, epuizandu-ne cu niste voci cumplite. Cica astia sunt "studentii Voltaj". Nu pot sa cred asa ceva, nu stiu unde i-au gasit, dar oricate emotii ar fi avut, falseturile au fost atat de numeroase si de flagrante, incat era clar ca nici la Vocea sau X Factor n-ar fi trecut de preselectii. Am strigat "nuuuu" si am aplaudat in draci, doar s-or da dusi, dar pana nu si-au facut numarul fiecare n-a fost chip sa scapam de ei. Melodiile erau frumoase, dar totalmente nepotrivite cu vocile lor. Ar trebui totusi sa dau credit Alexei care a cantat Valerie si Rehab ale lui Amy Winehouse, dar n-a avut trecere la publicul ploiestean invatat cu balariile noastre de club. Sincer, ma indoiesc ca imbulzeala de adolescenti din fata scenei avea habar cine a fost Amy Winehouse.


In acest rastimp galagios am remarcat ce luna plina imensa isi facea aparitia de dupa coltul Casei Albe, primaria+cj-ul in traducere folclorica. N-am vazut de mult un satelit atat de mare, stralucitor, ba chiar amenintator, poza nu ilustreaza nici pe departe frumusetea lunii de aseara.
In sfarsitul sfarsitului, pe la orele 21, dupa alta introducere fulminanta a prezentatorului scaldat in continuare in apele minerale, a intrat Voltajul. Acum era bezna si putea incepe chermeza propriu-zisa.
Ce sa va spun? Baietii au fost antrenanti, au facut spectacol, au implicat publicul, au spus vorbe frumoase si au cantat si cateva melodii de pe noul lor album, numit "X", lansat zilele acestea. N-am regretat ca i-am asteptat doua ore pentru ca atmosfera a fost vesela si efervescenta. In filmuletele de mai jos aveti cate un fragment din inceputul si din finalul spectacolului.

2 comentarii:

  1. Am fost si noi aseara, acolo. Frumos concert. :)
    Nu mi-am batut capul sa filmez nici macar o secunda. I-am lasat pe cei din jur. :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.