Translate

miercuri, 22 februarie 2017

Revista Glamour de februarie

Saracute tare ofertele din revistele de inceput de an. N-am gasit nimic care sa merite. Pana la urma, azi am ochit Glamour din aceasta luna, dar mai mult pentru ca nu intelegeam ce este snurul din pungulita surpriza.
Ei bine, snurul negru din stanga pozei este un colier choker, pare din imitatie de piele, cu capete de metal auriu. Are o lungime respectabila, de vreun metru si m-am chinuit ceva timp, in oglinda, sa vad cum s-ar prinde. I-am facut funde si noduri, l-am strans pe gat, mai aveam putin si ma spanzuram cu el, dar tot n-am priceput cum ar trebui sa-l leg ca e destul de rigid. Voi incerca sa pun un pandantiv.
Pe langa choker (mai precis fashion tube choker), intre paginile revistei au fost si doua tampoane Libresse din gama Triple Protection, cu tehnologie SecureFit, o forma unica fata-spate, nucleu cu absorbtie rapida si margini ce retin lichidul. Buna treaba, le mai trebuia o elice si puteam sa-mi iau zborul.
Mostra de crema Vichy Idealia este pentru ten normal si este energizanta, cu efect de catifelare si stralucire.
Mostra de apa de parfum Lancome este "La vie est belle" si se lauda ca, nu sunt sigura ca traduc bine, este "iris pofticios"?! Notele sunt de iris, iasomie, flori de portocal, patchouli. Eu n-am simtit mai nimic din acestea, nici vorba de irisul obisnuit, dar cred ca irisul de Florenta pomenit miroase un pic mai altfel. Dar daca tragi mai bine pe nas te patrunde un pic amareala portocalei. Se pare ca exista si note gurmande in parfum, de unde si expresia de tasty iris. Oricum, figura feminina a acestui parfum este Julia Roberts. Parfumul e puternic la prima...simtire, oarecum agresiv, coplesitor, mai greu, dulceag, nicidecum suav. Nu prea e genul meu. Dar lumea il coteaza ca fiind excelent, asa ca merg si eu in directia curentului.
Revista Glamour din aceasta luna a costat 10,90 lei.
 

3 comentarii:

  1. Poate o salveaza articolele...ca ofertele sunt cam..ciudate!
    De cand si-au schimbat gormatul si continutul aici nu mai au oferte..a devenit tare insipida..

    RăspundețiȘtergere
  2. Necitind deloc asemenea reviste, îmi place când găsesc aici referiri la ele. Muțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.