Translate

luni, 25 februarie 2013

Hibiscus Bath Soap de la Bronnely

Ultima oara cand am intrat intr-o farmacie HelpNet nu prea stiam ce vreau, dar m-am oprit la un sapun Hibiscus facut de firma Bronnely. Pe urma am evitat sa mai intru ca de fiecare data mai luam un sapun desi nu-mi trebuia. M-a atras insa mirosul de-a dreptul luxuriant, cu alte cuvinte iti muta nasul din loc din cauza aromelor exotice. In cazul sapunului cumparat de mine erau de Hibiscus combinat cu Roinita. Pe restul nu tin sa le aflu ca altfel nu ma mai opresc niciodata.



Sapunul Bronnely este de 150 de grame si costa 23 de lei. Mirosul  este atat de invaluitor si de persistent incat ai impresia ca te dai realmente cu parfum. Este un sapun relativ moale, ramane pe savoniera daca nu e drenata bine, dar e cremos si hidratant, un adevarat rasfat pentru piele. In primele zile nici nu realizam de ce miroase asa frumos in jurul meu. Chiar si dupa ce am scos sapunul din cutie, aceasta a continuat sa miroasa cu aceeasi intensitate. E sapunul perfect sa-l tii intre rufe ca sa parfumezi tot sifonierul!
Bronnely este o firma ce fiinteaza din 1884, site-ul lor este http://www.bronnley.co.uk , puteti vizualiza toata gama de produse. Cica fac cele mai fine sapunuri din lume, in orice caz e cel mai grozav sapun pe care l-am incercat eu vreodata. Dar nu e natural! E triplu rafinat pentru a se obtine textura desavarsita, are ulei de avocado si multe extracte naturale, dar are in compozitie si o listuta de chimicale cam nelalocul lor. Dar rafinamentul cere sacrificii! Pe pielea noastra, evident. Ce mai conteaza, tot e cel mai grozav sapun! (Sanchi!)
Fondatorul James Bronnely avea numai 19 ani cand a infiintat compania si si-a petrecut un an la Paris studiind arta fabricarii sapunului. Deci e o arta, vedeti?!
In concluzie, daca-l observati pe undeva, nu-l ocoliti. Merita din plin banii pe care-i dati pe el.

3 comentarii:

  1. am si eu un astfel de sapun :)...dar mi-a fost mila sa il folosesc asa ca il tin intre hainele din sifonier :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ha, si la mine a zacut o vreme in sifonier.... era tot o mireasma pe-acolo!

      Ștergere
  2. dupa cum ne descrii tu,acest sapun e foarte bun si merita cumparat :)
    multumim :-*

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.