Translate

vineri, 24 noiembrie 2017

O gama verde ca o...alga

Am avut intotdeauna o slabiciune pentru firmele romanesti de cosmetice. Slabiciunea este o foarte placuta reminiscenta din vremea tineretilor mele, cand nu prea aveam ce sa alegem de pe piata. Si ce bine ne-a prins lucrul asta ca aveam produse de calitate superioara la preturi accesibile oricui!
Pe baza acestei traditii, dupa revolutie, s-au nascut nume noi in lumea produselor de ingrijire, iar GERO-COS-SEN a devenit atat de cunoscut, incat este aproape imposibil sa intrebi o persoana ce reprezinta si sa dai peste cineva care sa n-aiba macar o idee.

Pana pe data de 30 noiembrie aveti un voucher de reducere de 10% in magazinul online gerocossen.ro, folosind codul CrinaPopa10%

Am scris numele companiei in felul de mai sus deoarece fiecare silaba are o semnificatie: gero de la gerontologie (stiinta care se ocupa de studierea aspectelor imbatranirii), cos de la cosmetice si sen reprezinta initialele fondatorilor. Inca de la lansare, echipa companiei a avut ca scop crearea de produse cat mai naturale, bazate pe traditie, dar si inovarea permanenta pentru imbunatatirea acestora sau gasirea de noi formule care sa rezolve diferite probleme.


Nu stiu cum sunteti voi, dar mie imi plac produsele care vin in game bazate pe ingrediente cheie. Gamele nu sunt un moft publicitar, cum poate ar crede cineva neavizat, ci au un rol bine definit: constituie un soi de tratament complet pentru o anumita problema. Acesta este motivul pentru care sunt create serii de produse diferite (gen demachiant, crema de noapte, de zi, lotiune), dar cu ambalaj  si formula de baza identice. Gamele Gerocossen pot fi vizualizate in magazinul online si sunt destinate ingrijirii tenului, parului sau corpului. De asemenea, daca aveti preferinta pentru un ingredient, sa stiti ca puteti gasi, de exemplu, crema cu miere (gama Natural Miere) pentru ten uscat, dar si pentru ten normal si mixt sau crema contra petelor.

Daca v-am convins ca este mai eficient sa cautati game, in loc de produse singulare, aflati ca Gerocossen vine cu o surpriza placuta si isi imbogateste oferta cu o noutate:
ALGADERM Anti-Age.

Si nu, nu va ganditi ca sunteti inca tineri si "anti-age" nu vi se potriveste, va spun eu, daca nu stiti, ca pielea incepe sa imbatraneasca de pe la douazeci de ani, asa ca masurile de combatere a proceselor degenerative trebuie luate de timpuriu. De altfel, se vede si in poza, patratelul acela verde este marcat cu 25+, asa ca... Eu am patru dintre produsele gamei, pe site gasiti mai multe, adaptate necesitatilor de varsta, precum si doua casete cadou in cazul in care vreti sa faceti un dar util unei persoane apropiate.

Va spuneam ca exista un ingredient-cheie, iar acesta este reprezentat de algele marine, apoi vin alte ingrediente specifice tipului de produs. Despre alga Fucus vesiculosus ar fi o groaza de spus. Este o adevarata comoara a naturii datorita continutului de polizaharide, aminoacizi, oligoelemente si minerale care actioneaza rapid, atenuand efectele radicalilor liberi si incetinind procesul de imbatranire a pielii.

Crema de ochi (ambalata foarte inspirat in tubul acela cu dozator) contine si colagen, coenzima Q10 si cafeina. Eu am o slabiciune pentru cremele de ochi si aceasta mi se pare tocmai buna pentru anotimpul acesta rece. Laptele demachiant contine ulei de migdale, crema intens hidratanta are acid hialuronic, ulei de argan bio, avocado si susan, iar crema de noapte antirid are si colagen plus unt de shea.

Caracteristicile de baza ale gamei sunt ingredientele de provenienta naturala in proportie de 90-98%, lipsa parabenilor si alergenilor, textura mai onctuoasa, senzatia de umed, de hidratare pe care o resimti imediat dupa aplicare si parfumul pudrat foarte placut, reconfortant. 

Din acest punct de vedere, este o gama care mie imi pica perfect pentru sezonul de iarna cand tenul meu trece in extrema "uscat si sensibil" (cu tendinta de descuamare), mai ales in zilele geroase. As mai adauga ca nici persoanele cu ten gras nu trebuie sa se fereasca de aceste produse, deoarece sunt destinate tuturor tipurilor de piele si se absorb repede, nelasand acea pelicula atat de neplacuta. Cel mai mult mi-a mers la suflet crema hidratanta, poate fi folosita dimineata deoarece intra rapid in piele si poate servi si ca baza de machiaj, dar recomand intens si crema antirid de noapte care m-a surprins placut prin modul cum catifeleaza si relaxeaza.  Am spus "relaxeaza" deoarece parfumul persista discret, virand intr-o prea delicata nota de lamaita, curata aromoterapie de seara!

Va dau un pont: nu va limitati cu aplicarea cremelor la nivelul fetei, mergeti in jos, pe gat mai ales, dar si pana la decolteu. Si tot de cate doua ori pe zi! Sunt zone care au nevoie la fel de mult de ingrijire atenta deoarece nu sunt protejate, de regula, de imbracaminte, sunt expuse atmosferei poluate. Cred ca ati remarcat la cate o doamna ca nu isi arata varsta, nu prea are riduri, in schimb pielea de pe gat este netonifiata, brazdata de santuri si rugoasa, semn ca persoana in cauza nu se preocupa suficient sau nu realizeaza cat de degradata este aceasta portiune a corpului.

Ca si ambalaj, recunoasteti usor gama dupa banda aceea albastru-marin din partea inferioara. De asemenea, gasiti absolut toate informatiile pe cutie. Tot ce v-am spus eu mai sus este marcat corespunzator: varsta si tipul de ten la care se utilizeaza, momentul din zi in care se aplica, ingrediente, beneficii, termene de garantie. In cutii gasiti un mini-pliant cu prezentarea intregii game. Transparenta totala!

Preturile produselor se situeaza intre 15 si 36 de lei, adica reprezinta un adevarat chilipir in raport cu toate beneficiile pe care le ofera. As incheia spunand ca puteti rasfata femeile din familie, cu ocazia sarbatorilor care se apropie, combinand produse Algaderm Anti-Age intr-un cadou care le va face in mod sigur placere.

4 comentarii:

  1. Asa este ;dau dreptate articolului ;cu sinceritate zic ca nu am acordat mare atentie decolteului sau tenului //fiind invatata ca aplicarea cremelor imi va imbatrani tenul de timpuriu si ,drept urmare a recomandarii rudelor nu am acordat importanta pana la aceasta varsta .Acum ma ocup in detaliu si nu uit sa folosesc creme de hidratare si anti-rid .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vara se vede mai ales cum arata pielea pe piept si degeaba faci eforturi pentru fata daca nu ai grija si de gat. Crema anti-age e numai buna pentru aceasta zona.

      Ștergere
  2. Ai făcut o prezentare foarte convingătoare! Eu am folosit și vopseaua de păr Gerocossens și am fost foarte mulțumită de ea, mai ales pentru că nu este deloc agresivă cu pielea și părul.

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Produsele astea cu alge chiar mi s-au parut de calitate superioara si m-a surprins ca se potrivesc tenului meu asa de dificil.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.