Translate

sâmbătă, 21 septembrie 2019

Primul Mystery Box de la MioBio

Recunosc cu mana pe inima ca nu eram client al magazinului online MioBio si cred ca nici n-aveam habar de acesta, dar, zilele trecute, mi-a zburat prin fata ochilor pe FB o reclama, ceva cu o aniversare si un prim Mystery Box. Cred ca "mystery" a fost cuvantul care mi-a declansat curiozitatea, asa ca am intrat pe site sa vad despre ce e vorba. Era ce speram eu sa fie, adica o cutiuta cu surprize, asa cum mai cumparasem si altadata de prin alte parti. Motivul? O aniversare frumoasa de 10 ani de cand s-a deschis acest magazin online ce ofera cosmetice de calitate, produse naturale si organice din branduri straine sau autohtone.

Sa stiti ca n-am stat prea mult pe ganduri dupa ce am citit amanuntele de pe site. Eu sunt omul care tot vrea sa incerce, iar produsele organice, speciale, chiar ma atrag. Si nici nu prea ajung la ele din cauza pretului. MioBio Mystery Box nu este descrisa prea detaliat, in sensul ca nu ti se spune cate produse full size, travel size sau mostre contine. Asta ar fi o scapare din partea echipei site-ului. Deoarece cutia costa 99 lei plus transportul 15 lei, parca ti-ai dori totusi sa ai cateva indicii pe ce dai banii. Ti se spune doar ca produsele din interior au valoare dubla fata de ce platesti. Ok.

Dar m-a impresionat prezentarea, eu sunt omul ambalajelor, imi recunosc acest defect. Iar cutia are un design perfect. O grafica simpla si de bun gust in penita si tus si cateva fire de ata delicate ce sustin o planta presata. Ansamblul difera de la o cutie la alta si a fost conceput chiar de echipa MioBio. Foarte, foarte dragut!
Asadar, mare mi-a fost nerabdarea pana sa vina coletul. Si mai mare mi-a fost surpriza cand am vazut ce produse nimerisem. Ziceai ca cel care impachetase totul stia exact ce-mi trebuie, mai ales ca ma pregateam sa fac unele achizitii in acest sector. Asadar, iata ce contine primul meu Mystery Box:

MÁDARA crema rehidratanta SOS Hydra Recharge in ambalaj de 50 ml, produs al carui pret este de 165 lei in magazin. Este o crema pentru ten care incepe sa stranga si prezinta inceput de ridare. Are printre ingrediente uleiul din seminte de jojoba, apa de trandafiri, extract din fructe de catina, extract din frunze de urzica, extract din soia salbatica, extract din radacina de peonie. Are o textura mai usoara decat o crema obisnuita, intra repede in piele si miroase delicat. M-am bucurat sa o folosesc deoarece in sezonul rece pielea mea nu se mai ingrasa, are perioade cand chiar da senzatia de uscaciune, este o consecinta a varstei, apa nu mai este retinuta cum trebuie.
Produsele cosmetice bio MÁDARA sunt create fără parfumuri sintetice, fără conservanţi sintetici, fără uleiuri minerale, fără propylene glycol sau alte ingrediente sintetice. Acesta este un produs vegan, fără gluten, certificat Ecocert.

MÁDARA Ultra Purifying Mud Mask pentru curatarea porilor si revitalizare a venit in ambalaj de 12, 5 ml si este, evident, o masca detox pe baza de namol sapropelic, suc din frunze de Aloe, caolin, ulei de masline. N-am gasit-o pe site, asa ca nu stiu cat costa de fel. Dar mi-a picat tare bine, chiar intentionam sa achizitionez o masca de ten.

Susanne Kaufmann Body Lotion este o lotiune de corp este in ambalaj de 50 ml, pe site gasiti produs de 100 ml cu 149 lei, asa ca faceti si voi socoteala. Este o lotiune usoara, discret parfumata, ce contine esenţe preţioase de muşeţel, salvie, sunătoare, coada-şoricelului şi nalbă. Uleiul din seminţe de mac şi vitamina E au rolul de a catifela si credeti-ma ca este un adevarat rasfat sa o aplici dupa un dus fierbinte.

Rampal Latour en Provence sapunul bio Far Away de 100 gr. costa 19 lei pe site si este un sapun bland, cu ulei organic de masline, cu parfum de migdale si flori de portocal. Firma este recunoscuta, avand traditie de peste 100 de ani in fabricarea sapunului. Ingredientele sunt de provenienta organica si naturala, certificata Ecocert.

Sabio inimioare efervescente pentru cada de baie, cu geraniu si trandafiri, 100% naturale, in greutate totala de 40 gr. Costa 8 lei pe site. De fapt se utilizeaza pentru inmuierea cuticulelor la maini/picioare. Se tin degetele 10-15 minute in vasul cu apa calduta, in care s-a pus o astfel de inimioara (pe site scrie sa pui doua, depinde daca faci manichiura si pedichiura in aceeasi zi). Contin si bicarbonat de sodiu, ulei din seminte de strugure si acid citric, cu rol emolient si regenerant, dar si antiinflamator si astringent. Ceva ce trebuie incercat neaparat, zic eu. Iar la ce cuticule am eu din cauza vopselurilor, lacurilor si adezivilor cu care lucrez, e clar ca as avea nevoie de ceva mai special.

Asadar, aceasta a fost prima mea cutie MioBio Mystery Box. Promitatoare, as zice. Mi-au placut toate produsele. Acum, fiecare judeca daca merita sau nu banii, pentru mine a meritat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.