Translate

miercuri, 17 iulie 2013

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Iernile alb-negru realizate de Guram Dolenjashvili par fotografii. Nu sunt! Dar grele ierni a mai desenat omul acesta! 



7 comentarii:

  1. Asta ca sa ne racorim un pic in toiul verii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine in casa s-a racorit deja de la atatea ploi, parca simt rece la picioare. Brrr!

      Ștergere
  2. grafica?... Fenomenal! ce talent!
    multumesc pentru prezentarea acestui artist!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am intrat pe saitul pictorului sa ma conving ca sunt picturi.Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar sa stii ca azi a fost mai racoare in casa si in Galati.
    Foarte frumoase lucrarile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am ramas cu ochii piriniti in lucrarile prezentate,atat eu,cat si pustiul meu,Mark,care incearca sadeseneze zilnic cate ceva.
    E fenomenal!
    Cred ca o sa-l punem deoparte,numele,ca sa mai putem privi din cand in cand asemenea frumuseti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesanta tehnica are! Imi plac lucrarile georgianului Dolenjashvili. Inseamna ca pe acolo sunt ierni serioase...ori el e fascinat de peisajele hibernale care-i reusesc absolut manific. :)
    O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.