Translate

duminică, 13 noiembrie 2016

Rochii in sezonul rece?

Da, daca ma uit in momentul acesta pe geam la cum suiera vantul, cum alearga norii si se zgribulesc trecatorii pe strada, as tinde sa spun ca o rochie pe sub care sa zburataceasca palele inghetate ar fi o demonstratie clara de lipsa de instinct de conservare. Bineinteles, la femei nu exista notiunea de instinct de conservare cand vine vorba de purtat o haina indragita, in trend.
Si totusi... Ca purtatoare inraita de...poale lungi, pot sa afirm ca sezonul rece este o mare provocare. La minus nu stiu cate grade, sa eviti sa-ti inghete genunchii devine o problema serioasa. Dar am descoperit ca, aplicand cateva reguli simple, te poti bucura de fuste sau de rochii, si nu neaparat din materiale groase, chiar si in cele mai reci zile.
In primul rand trebuie sa aveti in dotare un palton sau o haina matlasata mai lunga, bine captusita, care sa ajunga sau sa treaca de genunchi, si o pereche de cizme inalte, care sa protejeze pulpa pana sus. Apoi, daca purtati o rochita desupra genunchilor, este evident ca sunt necesare dresuri mai groase. Culorile si texturile dresurilor din ziua de azi pot fi foarte frumoase, facute tocmai ca sa se vada. Iata cateva combinatii mai jos, cu mentiunea ca rochiile sunt alese din oferta magazinului online A&D Fashion, iar restul pieselor reprezinta imagini din larga lume virtuala.


   

Recunosc ca alegerea rochitei verzi din tricot, din primul colaj, rochie care se regaseste in categoria "rochii toamna" din magazinul sus-mentionat, a fost influentata de faptul ca am vazut modelul pe viu, intr-unul din magazinele din centrul Ploiestiului. M-am invartit in jurul rochiei deoarece rar am ocazia sa descopar croiala cu talie inalta sau cea in A, care ma prinde cel mai bine si, in al doilea rand, ma incanta materialele suprapuse, cu poale in colturi, cu aspect boho-chic. 
Rochia din al doilea colaj este de pe acelasi site, este din jerse si are un imprimeu mai romantic. Si in acest caz materialul m-a atras cel mai mult, am o slabiciune pentru acesta, mi se pare extrem de potrivit zilelor de toamna/iarna. De altfel, pe A&D Fashion gasiti destule modele destinate sezonului friguros, aceasta companie romaneasca mandrindu-se cu un atelier propriu de creatie si productie din care ies permanent noutati, produse potrivite tuturor tipurilor de siluete, cu finisaje de calitate.
Revenind la rochia verde pe care am...pipait-o si studiat-o in magazin, trebuie sa spun ca materialul cade greu, se drapeaza frumos pe solduri, iar colierul care se vede in imagine apare si in realitate, fiind un accesoriu inclus in pret. Nu multi producatori se gandesc si la noi, cele mai plinute, piata este plina de modele pentru silfide, de parca toate am face foamea non-stop.
Daca si voi aveti probleme cu achizitionarea unor haine care sa vi se potriveasca, iata si alte modele pe care le puteti vedea in magazin.

Dar sa nu ramaneti cu impresia ca pe acest tip de haine se axeaza compania, eu am accentuat doar faptul ca au o sectiune de rochii de toamna. Oferta de rochii este mult, mult mai larga, incluzand rochii office sau elegante, precum si paltoane, cardigane si veste. Despre veste ar fi cate ceva de spus, cele din blana artificiala sunt chiar deosebite.

Una din facilitatile de pe site este ghidul interactiv de masuri care te ajuta sa gasesti marimea care ti se potriveste, introducand dimensiunile proprii in rubricile corespunzatoare. Este bun mai ales pentru persoanele care nu se incadreaza in tipare cand vine vorba de proportiile corpului. Bineinteles ca poti face retur sau schimba produsul, in cazul returului banii sunt expediati catre client in termen de 10 zile lucratoare.
In aceasta iarna am de gand sa schimb ceva in garderoba, a trecut mult timp de cand nu am mai imbracat o rochie in sezonul rece... aiurea, daca stau sa ma gandesc, n-am imbracat niciodata o rochie iarna! Rochiile sunt mai comode decat fustele si scutesc grija de a asorta o bluza, asadar sunt sigura ca voi face o incercare.


5 comentarii:

  1. In incapatanarea mea de a iesi in rochie am incercat si rochie tricotata peste o alta rochie mai fina, cu dresuri foarte-foarte groase fireste! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar stii ca e o idee buna! Daca reusesti sa gasesti ceva gen plasa poti sa o pui peste o alta rochie.

      Ștergere
  2. Ai câteva alegeri interesante! Aşa la prima vedere că mai mult nu mă pricep! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact de asta aveam nevoie! De rochii frumoase pentru femei mai plinuțe... Mulțumesc, acum mă duc pe site-ul A&D Fashion! ☺

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.