Translate

joi, 24 noiembrie 2016

Litomove pentru a merge ca uns

Iau capsule de Litomove de aproape o luna, acesta fiind un supliment destinat intretinerii articulatiilor in buna stare de functionare, cum s-ar zice. Articulatiile corpului, nu ale vreunei masinarii. In fond si corpul uman este o minune a tehnologiei organice- oase, muschi, ligamente, toate menite sa ne ajute in miscare. Eu i-am gasit si un "efect secundar" acestui supliment si anume cresterea imunitatii, explicatia fiind simpla: contine pulbere din fructe de macese fara seminte + vitamina C, ceea ce duce inevitabil si la alte beneficii.


Compozitia poarta numele de complex Rosenoids, iar meritul formularii acesteia revine danezilor. Cred ca stiu de ce. Acolo, in zonele nordice cu clima mai aspra, este evident ca lumea cauta solutii pentru protejarea oaselor si muschilor, pentru mentinerea unei mobilitati normale chiar la varste inaintate. Sau, mai bine zis, tocmai la varste inaintate.
Din pacate, desi se spune ca batranii sufera de pe urma durerilor si intepenirii articulatiilor, viata nu tocmai sanatoasa pe care o ducem ne imbolnaveste mai devreme de anii senectutii. Asa se face ca, acum vreo doi ani, in timp ce urcam cu niste plase de cumparaturi in autobuz, am constatat ca...nu ma mai tin genunchii. Cunoasteti senzatia. Incerci sa comanzi muschilor sa impinga, sa te traga, sa se indoaie, si constati ca nimic nu te mai asculta. Propriul corp te tradeaza infiorator, lasandu-te balta in cel mai nepotrivit moment. Eu, personal, m-am simtit extrem de penibil. De urcat, am urcat pana la urma, dar de-atunci am descoperit ca nu ma mai pot baza pe puterea de odinioara.
Complexul Rosenoids 4% din capsulele de Litomove are componente bioactive naturale (vitamina C, flavonoide, caroteni, acizi triterpenici, galactolipide) si protejeaza, regenereaza si imbunatateste flexibilitatea. O capsula contine 2250 mg pulbere de macese si 80 mg vitamina C. Daca va intrebati de unde provin macesele, aflati ca acestea sunt cultivate in Chile, la 200-700 m deasupra nivelului marii, in climat arid, iar recoltarea se face de-abia la trei ani de la plantare. Doar partea rosie a fructului, invelisul, este utilizat deoarece acesta este cel mai bogat in fitonutrienti.
Eficacitatea a fost dovedita prin realizarea unor studii clinice, in institutii de prestigiu din tarile scandinave. Actiunea ingredientelor se refera la stimularea dezvoltarii unor celule noi in cartilaje, la formarea colagenului si la reducerea aparitiei durerilor. Totul este sa tii minte sa iei capsula de trei ori pe zi, lucru care, recunosc sincer, a fost greu pentru mine. Cateodata n-am luat decat doua capsule, de cateva ori am ramas cu una. De-abia mai tarziu am citit ca se pot lua si toate odata, lucru care simplifica totul. Dar chiar si asa tot am simtit o imbunatatire, n-am mai avut dureri atat de accentuate in bolta piciorului si in articulatiile degetelor dupa mers pe jos pe distante mai mari sau dupa stat pe tocuri la serviciu. Plus ca, asa cum spuneam, n-am avut nicio treaba cu raceala de cand a inceput sezonul rece. Iar eu racesc usor de obicei.

Capsulele de Litomove sunt mari, eu nu pot sa le inghit, asa ca le desfac si iau continutul cu lingurita. Cu ocazia asta am descoperit ce gust bunicel, acrisor, are pulberea de macese din interior. Daca si voi preferati sa desfaceti capsulele, va sfatuiesc sa inghititi pulberea cu putin lichid, altminteri este inecacioasa si ramane lipita de dinti.
Flaconul contine 90 de capsule, adica doza pentru o luna, iar cura se face pe parcursul a trei luni pentru un efect optim. Il gasiti la pret de 50-55 lei cutia, depinde de unde il luati.
Distribuitorul in Romania este Pharmabrands, iar informatii suplimentare gasiti pe www.litomove.ro

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.