Translate

miercuri, 27 martie 2013

Curatenia de primavara

"Curatenia de primavara" este numele unei campanii lansate de ZorileStore, menita sa "faca loc in dulapul" magazinului online pentru noile colectii. Astfel incat, dintr-o serie de produse, sunt oferite clientilor o pereche de papuci sau sandale la fiecare comanda si o pereche de pantofi sport la comenzi de peste 200 de lei. In plus, in colaborare cu Blogawards, a fost lansata provocarea " Blogger ambasador ZorileStore.ro", o invitatie pentru bloggeri de a-si alege, testa si scrie parerea despre un produs din categoria "Curatenia de primavara". Castigatorul campaniei va beneficia de un premiu generos din partea magazinului si va purta titlul de "ambasador" in numele acestuia.
De fapt ZorileStore.ro are o initiativa interesanta oferindu-si produsele spre testare. Echipa magazinului a ales o modalitate eficienta si rapida de a a afla direct de la "purtatori" cum este apreciata marfa lor.
N-am putut sa stau deoparte deoarece stiu ca produsele de pe ZorileStore.ro sunt 100% originale, toate colectiile sunt importate direct de la producatori, iar garantia oferita este de 30 de zile, exact ca intr-un magazin traditional.
Asadar n-a fost chiar usor sa-mi aleg ceva din modelele puse la dispozitie in campanie, le-am invartit pe toate partile la propriu caci site-ul are aceasta facilitate, de a roti imaginea la 360 de grade, plus un zoom foarte bun ce te ajuta sa vizualizezi in amanunt produsele.



Dupa indelungi deliberari m-am oprit la aceasta pereche de balerini Kitten de culoare neagra, marimea 37, deoarece vine primavara si voi avea nevoie de ceva mai usor, casual, pentru servici.
N-am mai purtat de ceva timp tocuri atat de joase,  cu totul inedite pentru garderoba mea.
Pana pe 20.04 voi putea testa si scrie despre aceasta pereche de pantofi. Sunt sigura ca ma voi intelege perfect cu ei!

5 comentarii:

  1. super tare...poate-mi aleg si eu ceva...sunt frumoase si calitative , dar nu am putut incerca anul trecut cu papuceii...mi-au trimis un numar mai mic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreme bună şi picioare bune să ai să faci o testare intensă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare sunt frumusei!;)
    Pai plimbari placute sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-au parut draguti, sper sa ma reobisnuiesc sa umblu fara toc...

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.