Translate

duminică, 26 martie 2017

Natura statica de Dmitry Vlasov

Sa fiu sincera, am cautat o groaza ceva despre acest artist rus, la un moment dat Wikipedia imi descria un tenismen cu acelasi nume, in alta parte am dat peste un Dmitri Volkov, tot pictor... Ce sa mai zic! Nici macar Dmitri nu e sigur, am presupus eu ca arata asa deoarece l-am gasit scris cu y la final, adica Dmitry, ceea ce nu mi se pare prea logic pentru un nume rusesc. Si totusi, lovitura de teatru!, se pare ca e cu y, Wikipedia m-a bagat iar in ceata pentru ca exista si un personaj same name care este antrenor de fotbal (!). Am mai dat si peste un graphic designer, si peste un actor, deh, Rusia e mare, iar numele e relativ comun.
Dar e sigur faptul ca este un artist contemporan, inca in viata (oare?). Toata lumea pin-uieste si distribuie imagini cu tablourile sale absolut superbe, dar nu sunt date despre artist. Or fi pe site-urile rusesti, dar cine sa citeasca in limba aceea imbarligata?
Oricum, nu stiu de ce s-or fi numind compozitiile de acest gen "natura statica" sau "natura moarta" pentru ca picturile lui Vlasov sunt pline de viata! Parca din tablou razbeste un parfum amestecat de fructe proaspete si flori abia culese. Culorile sunt delicioase, delicate, crude, zgandaresc toate simturile. Adica taman potrivite spiritului primavaratic si bune de pus pe fundalul blogului meu.
Artistul are grija sa adune elemente care sa stimuleze si vazul, dar si mirosul sau gustul: flori si fructe, vesela de argint sau de portelan, sticlarie, prajituri sau cafea. Yamiii...
Cat despre ultima imagine, cea cu buchetul de margaritar, jur ca simt adierea inconfundabila a suavelor flori albe!


4 comentarii:

  1. Numai postări frumoase am văzut azi pe bloguri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe !
    Ce as manca o para, as bea un ceai si as mirosi un buchet de lacramioare !
    Minunate !
    Multumim pt poze !

    RăspundețiȘtergere
  3. Atrăgătoare picturi, sugerează liniștea și bucuria clipelor petrecute în intimitatea casei.
    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce minunatii ne-ai putut arata, multumesc tare mult!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.