Translate

luni, 29 mai 2017

Aspecte de luat in calcul cand alegi un scaun de birou


Astazi vreau sa va vorbesc putin despre cum mi-am ales eu un scaun de birou. Cred ca am facut o alegere buna, deoarece scaunul pe care-l folosesc de mai bine de un an e foarte confortabil si nu am dureri de spate, asa cum patesc la serviciu de exemplu, chiar daca petrec zilnic destul de mult timp pe el.
Multi dintre noi avem nevoie de scaune birou confortabile, de scaune care sa ne ajuta sa avem o pozitie la birou cat mai corecta, asa cum sunt cele de pe Scaune-Online.ro. Aici vei observa ca sunt o multime de modele de scaune birou cu tot felul de caracteristici. E putin probabil sa nu-ti gasesti scaunul ideal.
Cand mi-am cumparat ultimul scaun de birou, va spun sincer ca primul lucru care mi-a venit in mine a fost tapiteria. Ca orice femeie, am tendinta sa ma las incantata in primul rand de unele amanunte estetice, culori si forme, in loc sa ma gandesc la partea practica. De data asta am incercat sa aleg un scaun care sa aiba tapiterie din piele ecologica, neagra. Am exclus din start materialul textil, cu toate ca nu-mi displace, dar am avut candva un scaun tapitat cu textil si aduna toate scamele si firimiturile.

M-am gandit ca orice murdarie va fi greu de indepartat, mai ales ca fiu-meu rontaie la calculator, iar eu nu doar o data am scapat cafea pe tastatura sau pe scaun. Si mesh-ul era o varianta, dar voiam sa am burete in zona spatarului si a sezutului si sa nu fiu obligata sa folosesc o perna pentru sale.

La achizitionarea scaunului de birou am fost atenta ca acesta sa aiba inaltime reglabila si spatar reglabil. In familie, stam cu randul la birou si fiecare avem alta inaltime, asa ca ne trebuie un scaun adaptabil din acest punct de vedere. Am gasit o multime de modele incat, la un moment dat, imi era chiar greu sa ma decid.


Am mai luat in calcul si existenta cotierelor, dar si a tetierei deoarece acestea iti permit sa te odihnesti cateva momente cand vrei o pauza scurta sau urmaresti un film pe calculator si vrei sa ai o pozitie relaxata. Daca si voi aveti obiceiul sa vizionati filme pe calculator, stiti despre ce vorbesc. O experienta cu adevarat placuta depinde foarte mult de cat de confortabil e scaunul din care privesti.

Si inca un aspect important. Am vrut ca scaunul meu sa aiba roti si sa se poata invarti (fac precizarea ca nu, nu am dat in mintea copiilor, dar sa te invartesti cu scaunul, doar de dragul senzatiei, este foarte amuzant). Astfel mi-e mai usor sa ma misc dintr-o parte in alta. Nu vreau sa ma ridic de la birou de fiecare data cand nu ajung la un sertar sau la un raft din biblioteca. Am fost atenta ca rotilele scaunului sa fie confectionate dintr-un material care sa nu zgarie parchetul din incapere.

Daca si tu cauti un scaun de birou, nu uita sa tii cont de tapiterie, posibilitatea de a-i regla inaltimea sezutului si alte componente, existenta cotierelor si a tetierei, rotilele, dar si alte aspecte care conteaza pentru tine.

Si, daca esti in cautarea unui magazin online cu scaune de birou, nu ocoli Scaune-Online.ro, vei gasi aici multe produse care sa corespunda necesitatilor tale.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.