Ieri pe la prânz
am primit un telefon de la familionul meu care făcea plimbarea de week-end prin
centrul oraşului. Al meu soţ mi-a spus că de la ora 13,00 urma să aibă loc un
fel de manifestare a firmei Beiersdorf Romania pentru promovarea şi prezentarea
produselor Nivea. Cum el nu s-a priceput să-mi spună exact în ce consta
evenimentul, am făcut un efort şi am lăsat treburile pentru a vedea cu ochii
mei ce se întâmplă..Nu mi-a părut rău că am ieşit din casă la orele prânzului.
A fost cu adevărat un eveniment promoţional. De fapt continuă şi astăzi,
duminică, în aceeaşi notă veselă.
Caravana Nivea a
început pe 31.07 şi ajunge în 10 oraşe. Pe pagina lor de facebook http://www.facebook.com/NiveaRomania?filter=1
puteţi urmări traseul. Următorul oraş e Galaţi dacă văd bine pe hartă...
Nu sunt fan Nivea
adică nu cumpăr prea des Nivea, dar nici nu mă dau înapoi când prind promoţii
atrăgătoare. Recunosc că este o marcă extrem de populară şi cu un bun raport
calitate-preţ, extrem de accesibilă şi iubită în rândul cumpărătorilor.
Răsfoind catalogul lor am rămas uimită de câte produse au scos, nici nu am
realizat câte sunt şi pe piaţa noastră, sunt atât de familiare încât nici nu le
mai bagi în seamă în magazin dacă nu cauţi înadins ceva.
Aşadar când am
ajuns în centru, lumea aflase deja de eveniment şi dăduse năvală, era mai
înghesuială decât m-aş fi aşteptat. Totul se desfăşura în două corturi unde se
întâmplau lucruri destul de interesante, tema promoţiei fiind familia, motiv
pentru care evenimentul poartă numele « Festival în familie ». O temă
inspirată deoarece au fost prezentate toate gamele Nivea, destinate întregii
familii. Pe scurt, în cortul mare primeşti o pungă cu mostre ale mai multor
produse de damă, bărbăteşti şi pentru copii plus catalogul Nivea 2012, doamnele
au ocazia sa-şi facă un test de diagnosticare a tipului de ten şi să primească
un îndrumar de îngrijire, copiii se pot distra cu pictura pe faţă (al meu a
venit cu nişte flăcări pe obraji pe care nu mă lăsa deloc să i le spăl) şi
modelând baloane, iar domnii pot căsca gura stând în fotolii...Intr-o altă
încăpere te poţi poza, cu toată familia evident !
In al doilea cort
există un stand cu vânzare a tuturor produselor şi o promoţie în cadrul căreia
dacă achiziţionezi de 20 lei primeşti la alegere un alt produs gratuit din 4
puse la dispoziţie. Cum spuneam, nu mă dau înapoi dacă există oferte
rezonabile, aşa că am luat de 42 de lei săpun lichid, şampon anti-mătreaţă, un
spray bărbătesc şi un roll-on şi am căpătat un gel de duş cu piersici şi o cutie
clasică (aceea de tablă, albastră) de cremă.
Dintre mostre
mi-a atras atenţia cea de la crema Nivea Soft, montată într-un cartonaş
împodobit cu păsări colibri colorate vesel. Astfel am aflat că această Nivea
Soft va fi « limited edition » deoarece are ambalajul conceput de
Nicola de Main, un designer din Marea Britanie. Crema este pentru faţă, mâini
şi corp, cu formulă uşoară, cu ulei de jojoba şi vitamina E.
De aemenea m-au
încântat mostrele Nivea Baby de loţiune de spălare şi de lapte nutritiv. Sunt
fără parabeni, alcool şi coloranţi, pentru piele sensibilă. Aseară am împărţit
un lapte nutritiv cu fiu-meu. Deşi ne-am dat amândoi, n-am terminat
mostra că are 8 ml. Laptele s-a
absorbit rapid în piele, a catifelat-o şi a lăsat un miros minunat. Cam prea
minunat de parfumat pentru o piele de copil. E cu unt de shea şi lipide Omega 6
dar nu văd rostul parfumului.
Pentru fiecare
produs vândut în cadrul evenimentului, Beiersdorf România va direcţiona 1 Leu
către "Programele de Întărire a Familiei", dezvoltate de SOS Satele
Copiilor România. Frumos proiect social, frumos din partea companiei
Beiersdorf !
Campania
promoţională se derulează şi în magazine, am văzut în Carrefour un stand la
ieşire, pentru mai multe amănunte vizitaţi site-ul Nivea şi pagina de facebook pentru
că au şi concursuri tentante.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.