Translate

vineri, 7 februarie 2014

Din perlele copilului

Incerc sa-l fac pe pusti sa inteleaga firea sucita a femeilor. Il bat la cap in fiecare zi ca trebuie sa aiba rabdare cu colegele de clasa. Ultima data cand a stat in banca cu o fata s-a plans ca aceasta ii tragea cate un pumn. I-am explicat ca asa se manifesta fetele cand plac un baiat si vor sa le acorde atentie...Deh, ce sa zic si eu? Daca ii tragea si el un pumn inapoi ar fi iesit cu scandal. Astfel isi inchipuie lucruri dragute si rabda, desi m-a asigurat ca fetele lovesc zdravan, zgaraie si trag de par fara nici o jena. L-am indemnat sa-l descoasa pe taica-sau care a incasat-o si el la randul sau de la colegele de clasa, in copilarie, si sa se convinga ca o rigla peste ochi este curata mangaiere cand e vorba despre o fata care iti place. Una peste alta pustiul meu a descoperit ca dragostea cere sacrificii, iar fetele sunt putin mai nebunatice decat spune teoria.
Intr-unul din momentele de spovedanie, imi destainuie gales:
"Daca vrei sa stii, am trei iubite la scoala..."
Ma uit la el cum face pe cocosul si caut sa-l aduc cu picioarele pe pamant:
"Si crezi ca si ele te iubesc?"
" Sunt sigur!"
"De unde ti-ai dat seama?"
"Pai....toate trei ma bat."
Ups! Sper sa reziste ghiontilor si sa fie convins ca vin din prea-plinul dragostei, ca si pana acum. 

7 comentarii:

  1. Partea bună e că nu le arată și el că le iubește... în același mod :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Au cateodata cate o logica de neinteles.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că asta cu bătutul și înghiontitul este semn de iubire pentru copiii din toate generațiile. Și pe vremea mea exista acest mit. Chiar și în vremea când fiica mea era elevă. Deci nimic nu este nou sub soare. Mai ales când vine vorba despre dragoste. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea m-aş baza pe consideraţia că o femeie le întelege pe celelalte!
    E doar o părere! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. dragul de el!:) cate suporta.....din dragoste :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Crește și al meu. :) Acum câteva zile, l-a înghiontit un prichindel puțin mai mare ca el. A stat, l-a analizat, apoi l-a împins zdravăn. Respectivul s-a și aplecat după un băt de schi. Au intervenit adulții. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Ce m-ai facut sa rad. Atata i-ai bagat copilului in cap ca bataia de la fete inseamna simpatie incat... Dragutul de el! :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.