Translate

sâmbătă, 22 februarie 2014

Jurnal de juma' de weekend

Ce-mi plac cuvintele trunchiate, te fac sa pari smecher!
Toata saptamana am avut o ciudata senzatie de deja-vu ori de cate ori priveam a doua revolutie in direct, cea de la ucraineni. Si ai nostri comentauuuu....si comentauuuuu....in aceeasi necunostinta de cauza in care au comentat si strainii revolutia noastra. Sunt sigura ca am auzit multe balarii, asa cum si strainii au inteles gresit o multime de chestii din ceea ce s-a intamplat la noi. Si tin minte cat m-au revoltat neintelegerile astea. Singura realitate indiscutabila sunt mortii. Restul il vede fiecare cum crede de cuviinta sau cum i se inoculeaza cu televizorul.

Ineptia zilei de ieri a fost stirea despre cei trei fosti (deocamdata presupusi) gardieni din lagarul nazist Auschwitz, descoperiti de politia germana undeva si arestati la penibila (pentru politie!) varsta de 88, 92 si 94 de ani. Intrebarea este cum i-au descoperit abia acum? Nedumerirea este cum inteleg astia sa mai aresteze niste mosi, indiferent de ce au fost la viata lor? Cica nemtii au un institut special pentru identificarea criminalilor de razboi... l-or avea si peste 100 de ani? Ca s-a dus deja generatia cu conflagratia mondiala... Cica le-au facut analizele si sunt destul de sanatosi sa suporte inchisoarea. Mie mi se pare un miracol faptul ca oamenii astia au traversat o perioada atat de tulbure si totusi au supravietuit pana la varsta asta. Ce vor sa dovedeasca nemtii? Habar n-am. Poate ca isi fac si acum "mea culpa", ca au reusit sa gaseasca criminali de razboi dupa atata amar de vreme? Repet, mi se pare penibil. Dupa razboi aliatii au "sechestrat" toti oamenii de stiinta germani, doctori, ingineri, cercetatori, nu s-a mai ofuscat nimeni ca erau nazisti. I-au transbordat in alte tari si le-au dat voie sa-si continue cercetarile.
Am reusit sa mai vad un film inspirat dupa un caz real. Tot horror, tot proaspat, din 2013. Se numeste "Skinwalker Ranch" dupa locul unde s-au petrecut evenimentele reale. Este vorba despre o zona din SUA-statul Utah supranumita "Area 52" tocmai datorita fenomenelor paranormale combinate cu aparitii OZN documentate acolo. Zona nu este tocmai intinsa, circa 2 kmp apartinand unei ferme, dar este ocolita cu perseverenta de triburile indiene care stiu ce straniu este locul si au o multime de legende despre acesta. Pe scurt, in realitate, cazul a fost urmatorul. Totul incepe la vreo 4 ani dupa ce  ferma fusese cumparata de cineva. In ziua in care baiatul proprietarului implinea 10 ani, pe 11 nov.2010, parintii il sarbatoreau in aer liber, dar in cerc restrans, adica nu era nimeni de fata in afara de cei trei membri ai familiei. La un moment dat tatal se juca cu fiul cand, in spatele copilului apare de nicaieri un glob de lumina intensa, se produce ca un flash si dispare in doua secunde, luand cu el si baiatul. Parintii incep sa se agite, dar copilul este disparut definitiv. Politie, ancheta, tatal este banuit, niciun rezultat, disperare profunda. Teritoriul este celebru printre altele si pentru cazurile de mutilari de animale aparute de-a lungul timpului. La un moment dat la ferma ajunge o echipa SAP (Serviciu de Aparare Paranormal- Modern Defense Enterprises in engleza), o organizatie specializata in anchetarea fenomenelor paranormale. In anul 2010 cazul a fost mediatizat intens. Ce s-a intamplat cu echipa SAP la ferma este oarecum incert. La un moment dat dispare inclusiv tatal baiatului. Inregistrarile SAP au fost facute publice de jurnalistul Jacob Rundels care le avea dintr-o sursa necunoscuta. In 18 ianuarie 2013 acest jurnalist a disparut la randul sau in mod inexplicabil.
Mai jos aveti poze de pe site-ul dedicat fermei, http://skinwalkerranch.tumblr.com/


Ar trebui sa mentionez ca numele "Skinwalker" se refera la fiinte despre care indienii cred ca isi pot schimba forma si pot controla mintea, adica foarte periculoase!
Una peste alta, am cautat informatii despre jurnalistul disparut, dar n-am gasit mare lucru pe net. Doar ca unii considera ca el nici nu a existat de fapt, iar altii critica filmul cum ca ar fi o incercare ieftina, cu actori prosti. Mdeh, fiecare cu pasarica lui! Pe mine m-a interesat cazul real.
Cum Dumnezeului se intampla chestii de-astea nasoale numai la americani, nu stiu! La ei totul e bantuit, posedat, plin de ET... I-or fi vazut mai tampiti!
Ca sa mai atenuez senzatia de neliniste data de film, m-am intors in mare viteza la sticle. Asta cu sticlele functioneaza mai ceva ca un calmant. Asa ca am mai facut un platou pentru tort si am compilat un set pentru bucatarie, cu o farfurie micuta de lemn, o lingura si un pahar scund bun ca suport de lumanare.




5 comentarii:

  1. Cercetatorii britanici sunt cei mai tari. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce ne-ai povestit atatea lucruri interesante,dar grele pentru mintea mea acum,ai trecut la relaxare.Nu stiu cat de calmante sunt pentru tine,dar eu le ador.Ma intreb ce faci cu atatea frumuseti? Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am vazut filmul, dar ai dreptate americanii le au pe toate: ozn, monstrii, etc, etc. Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiam despre Area 51 si tot felul de chestii legate de ea.
    Nu stiam ca a aparut si Area 52. :)
    Sunt frumoase platourile dar primul nu-mi dau seama cum e facut. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot cu tehnica servetelului pe sticla chioara, dar da impresia de portelan din cauza modelului vintage.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.