Translate

marți, 4 februarie 2014

Meloman pentru o zi

SoriN ne provoaca la "muzici" alese, fa-i o vizita si inscrie-te daca ai un feeling. Mai ales in zilele de marti!

Una dintre preferatele mele este categoric "Living next door to Alice" . Inainte de Smokie insa, melodia originala a fost lansata de New World in stilul mai romantic al anilor 60'-70'. Totusi, cum am o aplecare spre variante mai saltarete, ascultati si una techno, dar reusita dupa umila mea parere. Plus ca referenul este cel cu "dirty talk".


9 comentarii:

  1. nu am mai auzit o demult, iar noua varianta nu o stiam. nice

    RăspundețiȘtergere
  2. O stiam si o iubeam pe cea consacrata de Smokie! Frumoasa alegere! M-a purtat cu gandul la vremuri demult apuse :)

    RăspundețiȘtergere
  3. faină prima! parcă mai bună ca la Smokey!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt constanta.... raman la Smokie! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur de aducere aminte!
    Imi plac ambele .ce amintiri placute!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce amintire placuta,ascult oricand cu aceeasi placere,imi plac ambele interpretari!
    Numai bine iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaa, ce surpriza placuta!!! De prima varanta ma simt atasata...Fredonand raman! :)
    Toate bune!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. Smokie imi place de mult timp. Si variantele celelalte sunt reusite.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.