Translate

duminică, 26 octombrie 2014

Fotografia zilei, melodia zilei, creatia zilei, poemul zilei...

Fotografia zilei am facut-o chiar acum si este aceasta masa de nori amenintatori ce vine (sau se duce?) dinspre Bucuresti.  M-a intrigat linia dreapta ce desparte cerul, de parca o alta lume, necunoscuta, ar navali peste noi. Pe viu, imaginea este tulburatoare...


Melodia zilei este "Gravity" a lui John Mayer. Eu am descoperit de curand acest artist, habar n-aveam de el desi vocea imi pare familiara. Este o voce cu un timbru aparte, nu se potriveste deloc cu infatisarea cantaretului, ai senzatia ca altcineva canta in locul lui. Si vocea si melodia si solo-ul de chitara sunt deosebite!


Creatia zilei este un platou de ceramica (pe eticheta scria "beton"!) de 39 cm lungime pe care l-am cumparat la un pret derizoriu si l-am decorat cu un motiv oriental pe mijloc. Este bun de tinut pe masa din sufragerie, pe o servanta, pe o masuta de cafea, in hol. "Striga" dupa o vaza, asa ca nu vreau sa il las singurel.


Unde mi-as dori sa fiu in acest moment? Aici...

Exista undeva o tara
Fara hotare cu un timp al lor.
Cetatile au iz de ciocolata
Si nostalgia boabei de piper,
Un orologiu bate'ntruna "primavara",
Urnindu-si lenes limbile de fier.
In fildes, daltuite, cresc fantani,
Chiar daca cerul nu rodeste ploaie,
Si-n fiecare zi de luni,
De fructe galbene lamaii se indoaie.


6 comentarii:

  1. Imaginea anunta zapada, probabil, de aceea pare atat de dramatica. Versurile de la final sunt frumoase, vreau sa vin si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciocolată şi piper, frumoasă combinaţie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos platoul, nici eu nu prea il ascult pe Mayer, doar daca dau intamplator.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu esti unica prin creatiile tale.Le-am vazut de ceva timp si nu am gasit nici una mai putin frumoasa.Pasiunea ta este uimitoare pentru mine.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa va spuneti parerea, cu umor, cu bun-simt, constructiv. Comentariile sunt moderate, nu apar imediat pe pagina. Incerc sa le aprob cat pot de repede.