Translate

luni, 2 ianuarie 2017

Lucruri invatate, produse confirmate

Am scris in anul de-abia incheiat despre o multime de produse pe care le-am incercat, am descoperit unele foarte bune, e drept ca rareori am avut cine stie ce revelatii, dar tot au fost cateva la care am revenit ulterior deoarece au fost foarte eficiente pentru mine.
Durerea mea cea mai mare este in general ingrijirea tenului si cred ca asta se vede din faptul ca scriu din cand in cand despre pielea sensibila, grasa, cu tendinta acneica sau cu predispozitie spre dermatita seboreica. Ori de cate ori gasesc ceva nou pe internet despre ingrijirea tenului mixt/gras, va spun si voua, se scrie mult pe site-urile straine despre acest tip de ten, dovada ca da batai de cap unui procent semnificativ de persoane ⚓
Nota: Daca va intrebati ce este ancora aceea mica de la finalul frazei de mai sus, aflati ca am descoperit ca pot pune simboluri in text, mi-a aparut un buton nou in fereastra de editare a articolului, eu nu l-am vazut pana acum, ce chestie!

Sa revenim... Dena este o bloggerita care detine intothegloss.com, o persoana mai speciala prin faptul ca are cancer de san in stadiul IV cu metastaze, si nu ocoleste deloc subiectul in postarile sale. Este o persoana care nu doreste sa starneasca mila cititorilor, ci doar sa impartaseasca din experientele sale. Am ajuns pe blogul ei, urmarind un articol despre cum isi ingrijeste tenul sau extrem de dificil, datorat tipului de cancer mai rar pe care il are, numit "triplu pozitiv", si care ii consuma hormonii pentru a creste. Din aceasta cauza Dena urmeaza tratamente cu estrogen si progesteron, chestie care, automat, are influente neplacute asupra pielii, producand aparitia acneii severe, a chisturilor dificil de controlat.
Dena a incercat multe tratamente si, va dati seama, in SUA exista acces la o gama mai larga de produse si terapii. Ea insista pe faptul ca cel mai mare secret al industriei de frumusete, pentru combaterea acneei, este spironolactona, un medicament hormonal care este prescris de doctor si care poate face minuni atunci cand o acnee severa nu cedeaza nicicum. Spironolactona blocheaza sensibilitatea pielii la testosteron, hormonul masculin responsabil de aparitia cosurilor pe linia maxilarului si barbie, acolo unde, in cazul barbatilor, creste barba. In aceasta zona apar de regula nodulii cei mai rezistenti si mai durerosi.
Spironolactona nu are reputatia Accutane sau a acidului salicilic si totusi este mult mai eficienta, tratamentul neavand efecte secundare si putand fi urmat ani de zile.
Am vrut sa va povestesc despre experienta acestei femei deoarece nu-mi pot imagina disconfortul resimtit de cineva care sufera de acnee severa, cronica. Nu numai disconfort social, estetic, ci chiar si fizic. Eu stiu cum ma simt din cauza unei simple iritatii trecatoare, din cauza excesului de sebum sau a unor cosuri pasagere si cred ca persoanele cu acnee adevarata sunt oameni cu o problema de sanatate reala, greu de stapanit si de tratat.

Stiti cum este: dupa ce alergi ani intregi dupa produsul ideal si chiar renunti la un moment dat sa mai speri ca exista ceva potrivit pentru tine, dai din pura intamplare peste ceva care te uimeste. Asa am patit eu cu crema Sebionex.K de la ACM-Laborator dermatologic, o companie frantuzeasca. Am scris cu ceva timp in urma ca am gasit tubul de crema la reduceri, in farmacia Sensiblu. Nu mai folosisem produsul, dar era redus de la 50 de lei la 25 si nu puteam rata asemenea crema dermatocosmetica.
Sebionex.K este o crema keratoregulatoare si matifianta, cu alfa hidroxi-acizi, pentru ten gras si cu imperfectiuni. Prima utilizare nu mi s-a parut prea placuta, am scris atunci ca m-a usturat pielea in locurile unde mai aveam iritatii, m-au jenat si ochii doar pentru ca o aplicasem in apropiere, pe pometi. Mi-am zis ca iar am dat banii aiurea si mai ca imi parea rau de achizitie. Asta se intampla seara. Dimineata mi-a disparut instantaneu toata dezamagirea. Tenul nu se mai ingrasase, porii erau micsorati, inflamatiile din ziua precedenta se retrasesera. Efectul mi s-a parut nemaipomenit. Dupa doua saptamani deja nu imi mai apareau cosuri dureroase sau inflamatii. Chiar daca apareau, dupa aplicarea cremei se diminuau foarte tare. N-am folosit crema si dimineata deoarece mi s-a parut ca usuca tenul. Pe timpul zilei am aplicat o crema matifianta din gama Gerovital Happiness. Rezultatele au fost deosebite, nu am mai incercat vreodata ceva care sa functioneze asa bine, indiferent ca au fost produse ieftine sau scumpe, naturale sau chimicale. Acum ma gandesc ca tubul de 40 de ml se apropie de final si va trebui sa o cumpar la pret intreg. Exista mai ieftin pe net, dar cu transportul tot acolo ajungi.
Nu sunt tipul "credincios", nu este obligatoriu sa recumpar produsele chiar daca mi-au placut, dar de data asta este chiar o necesitate. Am gasit o crema care se potriveste tipului meu de ten, problemelor mele, asta nu inseamna ca este la fel de potrivit si altui ten, fie el de acelasi tip. Totusi, eu zic ca merita o incercare.







13 comentarii:

  1. Un 2017 minunat! Îţi mulţumim pentru recomandări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam ca spironolactona este buna si pentru acnee.Eu ar trebui sa-mi iau o masca(nu de fata),ca sa arat bine,glumesc.O sa recomand crema unei nepoate ,de la I.L.Caragiale,ultimul an.Sa ai un an bun,rodnic si plin de realizari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un An Nou fericit,cu sănătate și multe bucurii îți doresc!
    LA MULȚI ANI,2017!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil nu mi se intampla doar mie si poate stii deja, dar anunt ce-mi apare cand deschid blogul tau: http://widget.port.ro is requesting your username and password. WARNING: Your password will not be sent to the website you are currently visiting!
    Multumesc pentru ponturi, crema mi-am notat-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, de vreo doua zile imi apare chestia asta, dar am crezut ca e ceva din calculatorul meu. Acum de exemplu n-a aparut.

      Ștergere
  5. La multi si minunati ani,iar 2017 sa fie un fericit inceput !
    Succes in cautarea solutiei perfecte pentru tenul tau !

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulți ani, cu sănătate și noroc, belșug și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani cu multa sanatate,noroc si inspiratie sa ne poti oferi cele mai bune recomandari!

    RăspundețiȘtergere
  8. un an minunat sa ai! multumim de recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  9. LA MULTI ANI, sa ai un an exact cum iti doresti tu. Si eu am probleme cu acneea, e perfect ca ai gasit produsul care ti se potriveste, e foarte important acest aspect.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.