Translate

vineri, 15 iunie 2018

Memo On, cu memoria intacta

Deoarece am o frumoasa varsta de mijloc (depinde unde considera unii ca ar fi mijlocul unei vieti), incep sa ma preocupe unele probleme legate de buna functionare a creierului in general si a memoriei in particular. Iar chestia asta ar trebui sa preocupe pe oricine, pe masura ce trece timpul.
Primele semne au aparut acum vreo 2-3 ani. Am inceput sa uit lucruri marunte. Am pus intamplarile acestea pe seama stresului si a faptului ca omul modern traieste o viata alerta, in care trebuie sa tina minte mult mai multe aspecte. Creierul este suprasolicitat in viata de zi cu zi. Asta numai daca nu esti vreun gibon si nu vegetezi in suc propriu, fara sa-ti pese prea tare de ce se intampla in jurul tau.
Oboseala mintii este similara cu cea a trupului. Trebuie sa te opresti si sa te odihnesti daca nu vrei sa clachezi prea de timpuriu. Sau, daca nu poti sa faci o pauza, macar sa ai grija sa ajuti creierul cu niscai suplimente care sa-i sustina efortul de concentrare.

Cum spuneam,la inceput au fost maruntisuri, apoi chestii care nu mai pareau atat de amuzante, apoi au aparut notitele. Trecuse vremea in care stiam totul pe de rost. Am incercat sa iau lecitina, apoi mi-am dat seama ca nu pot urma o cura deoarece uitam sa iau lecitina. Si nu sufeream capsulele acelea greu de inghitit. Am renuntat sa mai iau ceva, dar intamplarile legate de creierul meu care se seteaza in fiecare dimineata si o ia de la zero au continuat.

Toate acestea sunt semne de oboseala spirituala. Cumva, facand lectii cu fiu-meu, mi-am dat seama ca n-as mai fi in stare sa iau scoala de la capat, mai ales din cauza faptului ca imi vine foarte greu sa memorez texte mai lungi. Ba chiar am inceput sa-l invidiez pe baiatul meu pentru lejeritatea cu care retine diverse informatii. Deh, minte tanara si proaspata, inca nerodata!
Mi-am zis ca lucrurile scapa putin cate putin de sub control si probabil ca as fi fost tentata sa caut altceva printre suplimentele de pe piata daca nu mi-ar fi cazut in mana un sirop tot din seria ayurvedica prezentata de mine pe blog, de data aceasta ceva special pentru memorie si concentrare: Memo On
Este drept ca cel mai tare m-a atras la inceput nu compozitia, cum ar fi simtit probabil orice om normal, ci modul de prezentare, adica acela de sirop. Adica o chestie dulce pe care o dai iute pe gat. Dap, la mine inghititul este o problema serioasa. Produs sub brandul Ayurmed, Memo On exista si sub forma de tablete. Ca lichid este ambalat in sticlute de 100 ml si costa 20 de lei pe site.

Ca stimuleaza procesele cognitive la orice varsta este clar, dar Memo On sirop este destinat in special acelor perioade intense, stresante, in care elevii de tot soiul dau examene si trebuie sa retina rapid un volum mare de date.
Ingredientele vegetale folosite sunt extracte din frunze de gingko, rozmarin si roinita.

Gingko biloba este o specie primitiva, cea mai veche specie arboricola de pe Pamant, iar in China este utilizat de mii de ani pentru beneficiile aduse creierului si pentru multe alte efecte pozitive asupra organismului. Oricum, in prezent este cea mai bine vanduta planta medicinala de pe tot globul.
Rozmarinul este o bine cunoscuta planta aromatica, intens utilizata in bucataria mediteraneeana, dar studiile recente au aratat ca uleiul esential contine 30 de compusi cu influente clare asupra memoriei.
Roinita are antecedente "antice", fiind mentionata de multe ori in scrierile vechi, si este cunoscuta in mod traditional ca remediu in reglarea psiho-emotionala si imbunatatirea proceselor cognitive.

Siropul Memo On poate fi administrat copiilor incepand cu varsta de 4 ani, dar este important sa se respecte dozarea in functie de varsta, iar administrarea sa se faca cel putin timp de 3 luni pentru rezultate vizibile, optime. Ca in cazul oricarui produs natural, efectele se vad mai bine dupa un timp mai lung de administrare, asa ca, daca aveti de dat voi insiva examene sau aveti copii ce urmeaza sa treaca prin astfel de experiente, este bine sa achizitionati produsul mai devreme.
Eu va urez sa n-aveti probleme majore cu memoria, dar e putin probabil de la o varsta incolo, insa puteti sa le amanati sau sa le atenuati, tratandu-va natural cu Memo On.

Un comentariu:

  1. Eu iau magneziu acum. Mă făcea sa ma simt mai bine-n sarcină când apăreau contractii false si neliniste.

    De uitat, uit mult și sper că e doar mediul și Clipa de vină. Amun ritm de care abia mă țin. Pur si simplu nu am pe NIMENI care să mă ajute fizic la ceva. Cărat, schimbat bebe (mamamea e comoara dar vreau s-o menajez, acum se recuperează) urcat și coborat scari.

    Iar psihic, atatea hotarari pe care am mers si am riscat singura... nu ma mir ca uit.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.