Translate

marți, 10 februarie 2015

Pentru casa, pentru suflet

Pe lenox.com am ajuns din intamplare, urmarind un model superb de farfurie de portelan pictata. Din cand in cand caut pe imagini modele de farfurii, ca sa ma mai inspir pentru "operele" mele.
Magazinul insa pune la dispozitie mai multe categorii de produse, printre care si bijuterii. Din pacate, dupa ce am frunzarit si mi-au picat ochii in gura cum se zice, am citit ca este americanesc si expediaza doar in SUA. Bine, si in Alaska, Virgin Islands, Hawaii si Puerto Rico. Daca sunteti in vacanta prin aceste teritorii, puteti sa comandati, livrarea e gratis la cumparaturi de peste 69$. Hi, hi, hai ca sunt glumeata, nu? Si putin sadica.
In orice caz, iata ce mi-a placut:
Figurinele cu cocosi sunt o dulceata!
Pasarelele de tot felul mi-au mers la suflet, mai jos vedeti un pomisor din portelan chinezesc in care pot fi atarnate 10 feluri de minifigurine cu pasari.


Nu ma omor dupa bibelouri, dar unele sunt tare dragalase:


Iar bijuteriile sunt intr-un mare fel si la design si la pret, din cauza argintului si a pietrelor semipretioase:

In rest, au atatea fleacuri spectaculoase, incat e greu sa te hotarasti ce iti place, cum sunt aceste vaze:
Mai ramane sa ma mut in SUA, nu?

2 comentarii:

  1. Superbe!
    Pentru tine nu e asta o problema, daca te enervezi ti le faci singura :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi le fac dar tot imi doresc si altele, nu cred ca se termina niciodata.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.