Translate

sâmbătă, 21 februarie 2015

Lyoness - un shopping relaxat

Bunicul meu imi povestea cu insistenta despre importanta unei vieti sanatoase, relaxate, fara griji. Adica, de fiecare data, ma sfatuia sa privesc viata ca pe un test pe care nu putem sa-l anticipam, suntem obligati sa-l dam si sa-l rezolvam la momentul oportun. Tot timpul a fost langa mine in cele mai dificile momente si m-a indemnat, la un moment dat, sa incerc sa gasesc noi modalitati de a economisi bani, astfel incat deficitul familial sa nu ajunga in situatia de a depasi limita suportabilitatii. 

Si am gasit-o! Modalitatea adica... Se numeste Lyoness. Numele in sine are ceva special, ceva ce asteapta sa fie descoperit de cei care trec printr-o situatie critica cu finantele personale. Este vorba despre un card, cardul Lyoness, si ii sfatuiesc pe toti sa aplice pentru acesta deoarece nu este o pierdere de vreme si merita tot efortul de a-l incerca. 
Bunicul meu avea adesea o vorba dulce care ma linistea sufleteste, imi spunea ca exista rezolvare pentru orice problema, trebuie doar sa ai incredere ca magia se poate intampla. Mie mi se pare ca Lyoness reprezinta o idee proaspata, inedita, de a castiga bani chiar prin cumparaturile pe care le faci. Utilizand cardul Lyoness impreuna cu familia, veti beneficia de anumite puncte care va vor ajuta sa primiti reduceri la produsele dorite. Daca v-am trezit curiozitatea, va recomand sa descoperiti mai multe detalii despre cardul Lyoness intrand pe site-ul Lyoness Romania sau pagina de fani a Lyoness Romania. Cu siguranta nu ati aflat despre noile proiecte - Lyoness Greenfinity, Lyoness TV, Lyoness Child and Family Foundation - care vor reusi intr-un final sa schimbe perceptia oamenilor si sa-i determine sa se gandeasca mai intens la toate solutiile ce li se ofera pe tava. 
In cazul in care va incanta o asemenea modalitate de economisire, va invit sa scrieti opiniile voastre sau, de ce nu, sa povestiti cum a fost experienta utilizarii acestui card. Sunt sigura ca va va ajuta sa indepartati piedicile datorate lipsurilor pe care le-ati intalnit pana acum in viata.

Un comentariu:

  1. Draga mea, daca tu imi recomanzi un astfel de card, atunci am incredere in tine. In ceea ce priveste bunicii, m-ai facut melancolica, nici eu nu mai am nici un bunic, doar o bunica mi-a mai ramas, dar imi amintesc cu dragoste povetele si zambetele lor...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.