Translate

miercuri, 11 februarie 2015

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Saptamana trecuta a fost dedicata... maslinilor.


Si iata cativa dintre cei mai batrani maslini din lume, cu varste estimate la 2000-3000 de ani.



15 comentarii:

  1. O cura de ulei de masline cu zarzavaturi si legume din gradina.Abia astept vara!
    Pricepute maini,reusite "tablouri",atat pe lemn cat si pe sticla.:)
    Chiar am vazut un reportaj despre acele gradini cu maslini milenari si despre productia lor de ulei.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac maslinele! Cand eram mica le spuneam mitiline :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi plac tablourile și sticlele tale foarte mult!
    Pozele cu măslini sunt interesante!
    O seară frumoasă îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt toate! Ulciorul din prima fotografie imi place mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos grupaj ! Îmi place tare mult uleiul de măsline, pun în orice mâncare se poate, nu numai în salate. Pâinea făcută cu ulei de măsline (în mașina de pâine) e nemaipomenită.

    Seară frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos!!! Ce forme ciudate au trunchiurile !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună seara !
    În ediţia de azi a MFC am prezentat ţesăturile bunicii lucrate în urmă cu peste 100 de ani. La această vechime am ajuns ţinând cont de faptul că bunica a murit la 88 de ani şi e moartă de este 20 de ani.
    Să ai parte de o noapte liniştită şi de o viaţă îndelungată trăită în linişte şi pace alături de cei dragi ţie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu pasiunea ta pentru sticla,dar nu pe lemn.Am si eu doua tablouri micute pe lemn si-mi plac tare mult.Maslinii m-au surprins ,pentru ca n-am mai vazut asa uriasi. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce talentata esti! ai reusit excelente decoratiuni! Si eu iubesc maslinii, sunt pomi deosebit de interesanti, iar fara masline nici ca pot sa traiesc :)
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place decoupage-ul - transforma atat de frumos suporturi aparent fara nimic de spus.
    Iar maslinii milenari.. oau!! Mi-ar placea sa am un maslin :D. Unul micut acolo... de apartament.
    Happy WW!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place tare postarea :)..pt ca imi plaaaac maslinile :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :) Se spune, că încă şi azi poţi gusta o măslină din acelaşi pom din care a mâncat şi Alexandru Macedon.
    Deşi, fie vorba între noi, direct din pom au un gust al draqului de rău! ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Uite ce frumuseti ai facut! Am avut si eu o mica tentativa, in sfarsit, dar nu se compara cu ce faci tu!
    Foarte frumos sa lucreyi pe sticla, am inteles ca nu este chiar usor.
    Iar maslini asa de incovrigati, nu am vazut pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  14. sunt superbi acei maslini, as sta sa-i privesc ore!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.