Translate

sâmbătă, 11 iulie 2015

Cataloage bijuterii

Am vazut atatea cataloage cu produse cosmetice, incat parca mi s-a acrit putin, parca as vrea sa mai rasfoiesc si unul cu altceva, cu bijuterii de exemplu... Nu am prin preajma nici un reprezentant care sa vanda bijuterii, daca n-as avea atat de putin timp la dispozitie mai ca m-as ocupa si de asta, numai ca puterile mele sunt limitate. Deh, nu mai sunt chiar atat de tanara.
Asadar, daca vreti o ocupatie suplimentara si va pasioneaza bijuteriile in toate formele lor de prezentare, va sugerez cateva oportunitati.


Magazinul online ebiju.eu accepta si vanzarile prin reprezentanti. Au bijuterii cu pietre semipretioase, cu perle de cultura sau de sticla, sidef si coral, potrivite si pentru zi si pentru seara sau pentru o nunta, intr-o varietate extrem de mare de modele, dar numai din metale comune, nu si pretioase. Numai la cercei sunt peste 1500 de modele, asa ca aveti de unde alege. Preturile sunt foarte bune, iar comanda minima pentru un reprezentant este de doar 50 de lei, cu plata la ridicarea coletului.
Am ales cateva modele de cercei, mi-au placut foarte multe!







La Giada Rome te inscrii gratuit, primesti catalogul gratuit si ai reduceri de 20-35% la fiecare comanda, fara obligativitatea de a comanda in fiecare luna. Pe langa bijuterii, ei comercializeaza si accesorii si cosmetice. Nu au metale pretioase, dar au pietre semipretioase si preturi un piculet mai mari decat pe ebiju, dar si o oferta mai restransa. Am ales cateva inele pentru demonstratie.












Despre Cristian Lay am mai vorbit, joaca la alt nivel, in sensul ca au si bijuterii din metale pretioase, sunt companie extinsa pe plan international si prezinta in fiecare sezon colectii extrem de frumoase. Comisionul reprezentantilor ajunge la 30%, la inscriere trebuie sa plasezi o comanda de minim un produs. Alaturi de bijuterii, in catalog exista si cosmetice si accesorii. Mno, vorbim despre alte preturi, dar si de un design de exceptie, ca sa nu mai zic de calitatea lucraturii sau durabilitate. Eu am de la ei, de mai bine de doi ani, o pereche de cercei placati cu aur care rezista cu brio fara sa se degradeze si fara sa imi provoace alergie la lobul urechii.

La cei de la Lady's comisioanele sunt in functie de valoarea comenzii, putand ajunge la 35% pentru o valoare a comenzii de 400 de lei. Catalogul lor costa 1,28 lei si include o varietate de produse, nu numai bijuterii. Oferta de bijuterii este restransa, asadar poate va intereseaza mai degraba alt gen de produse.
Daca va plac produsele wellness, sa stiti ca exista Energetix, o companie de origine germana care de 12 ani creeaza bijuterii cu un design deosebit, dar si cu magneti cu neodimiu. Daca va intereseaza intr-adevar o cariera de consultant la ei, vedeti comisioanele AICI . Mie mi s-a parut interesanta ideea de bijuterii cu valoare pentru sanatate, plus ca sunt foarte frumoase! Dar si mai scumpe...


Am sa inchei cu un exemplu frumos pentru cei care vor sa se implice, prin voluntariat sau doar cumparand, in cauze sociale. Touchedcollection.org are in spate o echipa care imbina vanzarea si crearea de bijuterii cu obiectivul de a ajuta cuplurile mama-copil care au nevoie de sustinere. Daca vrei sa fii parte din actiunile Asociatiei Touched Romania, vezi cum o poti face AICI
Bijuteriile lor sunt la fel de delicate ca si povestile in care se implica.















3 comentarii:

  1. Din pacate firma care distribuia bijuteriile Cristian Lay in Romania s-a inchis dupa o colaborare de aproape 3 ani. Va trimit un catalog de la alta companie cu foarte multe produse http://catalog-infinity.ro/catalog-gratuit

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.