Translate

sâmbătă, 11 iulie 2015

Ingrijire de sezon, incercari, chilipiruri

Tocmai ce am venit din piata. Nu cu mancare. Glumesc! Am venit si cu mancare, dar si cu alte prostioare, unele chiar nu puteam sa le ratez. Cum a fost revista "Click!Sanatate" la care am achizitionat un produs ce mi-a picat tare bine.


Am dat doar 8 lei si m-am ales cu un lapte dupa plaja pentru copii marca Ladival. Firma mama este Stada si este nemteasca. Surpriza este faptul ca am dat peste un produs dermatocosmetic destinat pielii atopice, cu dermatita, adica fix ce a facut in aceasta perioada pustiul meu de la soare si transpiratie. Este un produs fara emulsifianti, coloranti, parfumanti, conservanti, care hraneste si repara pielea expusa la soare si are in compozitie extracte din plante, in ambalaj de 200 ml. Pe site-ul lor veti gasi o intreaga gama destinata pielii sensibile si alergice a copiilor de toate varstele. Vedeti ca la revista exista si laptele pentru plaja cu FPS 30 si cel cu FPS 50, cu filtre UVA/UVB, acestea fiind potrivite si adultilor. Nu prea este la vanzare in online, am vazut cateva din produsele marcii, dar cu preturi de 30-60 de lei, asadar cautati revista ca este pomana curata!

Chilipir si inspiratie a fost si lotiunea Sun Renaissance Herbal cu FPS 40 cumparata la revista Unica de luna trecuta. Ce credeti ca faceam eu, zilele trecute, pe codul galben de canicula, la 35 de grade? Ma plimbam frumusel la 40 de grade, pe dealurile stancoase de la Tohani. De mare nevoie, ca asa mi-a cerut serviciul. Nu s-a putut in alta zi. Da, fiti siguri ca pe stancile albe de calcar prajeai oul si fierbeai ciorba. Dupa zece minute pe versantul abrupt am simtit ca ma inteapa pielea pe brate, ma inroseam vazand cu ochii, ziceai ca sunt un vampir ajuns din greseala in bataia soarelui. Mai aveam putin si incepeam sa fumeg. Noroc ca, stiind iadul de vara de la Tohani, avusesem intuitia sa arunc in geanta lotiunea sus-pomenita. M-am repezit la masina, am scos-o si m-am uns imediat pe tot bratul. Efectul a fost rapid, pana acasa nu mai aveam urme de roseata. Lotiunea este in tub de 100 ml, are extracte din plante, se poate folosi si pe fata si este produsa de Surya Herbal Limited din India. Scumpa si asta!

Un alt produs care mi-a rezolvat o problema a fost Deo Stick-ul Jason cu Aloe vera in posesia caruia am intrat prin amabilitatea celor de la Rangali (fostul Organic Baby).
Problema era asa: foloseam roll-on obisnuit si ma iritam la subrat indiferent ce produs alegeam, mai ales pe timp de vara. Dupa cum banuiti, problema erau ingredientele din roll-on. Deo stick-ul Jason este natural, fara aluminiu, parabeni, ftalati si propylen glicol. Este ca un sapunel cu parfum foarte placut si eficient, de vreme ce rezista orele petrecute la serviciu. Are 75 de grame si contine extracte de zinc, amidon de porumb, extract din samburi de grapefruit care neutralizeaza bacteriile si bicarbonat de sodiu.
Costa 43 de lei pe site, dar observati ca este cantitate mai mare, iar faptul ca, spre deosebire de alte produse naturale, are parfum frumos, mi se pare avantajos, eu n-am suportat de exemplu piatra de Alaun care nu-mi spune absolut nimic.


Si, in sfarsit, ultimul lucru pe care am dat banii pe ziua de azi, a fost lacul de unghii Rimmel 60 Seconds Super Shine, nuanta 495 Sand and Deliver, un bej deschis mai simplu spus. Deh, poza nu e clara, dar nuanta a iesit bine, adica un lapte cu cacao foarte decolorat. Am luat-o pentru pedichiura ca am vazut-o la sticla mica, eu folosesc lacul sezonier si imi trebuie cantitati mici. Acest lac vine in 31 de nuante, l-am gasit la pretul de 7,5 lei la magazinul Immedio, in Kaufland. Mi-a placut aplicatorul, este plat si cu firele scurte. Chestia cu 60 seconds si chestia cu super-shine chiar functioneaza, numai ca lacul nu acopera din primul strat, iti trebuie si al doilea ca sa fie uniforma culoarea. So, de mai multe ori 60 seconds! Sunt curioasa cat rezista, pe site-ul Rimmel se avanseaza fulminanta perioada de 10 zile, probabil daca stau intinsa pe spate si nu misc un deget. Cica are nu stiu ce tehnologie 3 in 1, adica si base si top coat...Mai vedem!




4 comentarii:

  1. o sa merg dupa primul produs, e interesant pentru Eva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu tocmai ce terminasem crema cu care il dau de obicei si chiar ma gandeam ce sa cumpar din farmacie. Cumpar chestii speciale pentru dermatita, nu orice lotiune ca nu are efect.

      Ștergere
  2. Chiar că loțiunea după plajă e chilipir curat, o să mă uit după ea. Multumim pentru pont! :)
    Oja Rimmel 60 Seconds intr-adevar m-a uimit cu rapiditatea care se usuca. A mea e albastru foarte inchis(no super shine) și ii ajunge un singur strat, dar probabil de asta mă ține foarte puțin.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.