Translate

miercuri, 14 ianuarie 2015

Din perlele copilului

Domnul joaca Minecraft si asculta muzica in paralel. Din cand in cand striga versurile, moment in care imi ajung la urechi si chestii mai deocheate. Ma duc val-vartej sa vad ce si-a pus... "Noaptea tarziu" este numele catorva baieti care iau melodii cunoscute si le canta cu versuri satirico-umoristice, ceva in genul Divertisului. Aha, ma lamuresc imediat de unde a invatat fiu-meu cuvintele "pitipoanca" (cu asta chiar m-a gratulat intr-o zi dupa care m-a intrebat ce inseamna) si "cocalar" (la asta crede ca este un fel de manelist).
Imi inabus supararea si ii spun sa inchida muzica sau sa asculte altceva.
"Ba nu, ia pune tu la alegere intre Modern Talking, Erasure sau Bob Dylan!", ma razgandesc eu.
"Dar nu inteleg ce spun in engleza!", protesteaza pustiul.
Asta era problema?
"Lasa, ca nici noi nu intelegem tot, asculti doar muzica, e frumoasa!"
Dupa indelungi targuieli, ca sa nu fie evacuat definitiv de la calculator, domnul ma lasa sa pun Erasure, un clip extra-lung, de 26 de melodii.
Vaaai, uitasem ce antrenanta este muzica baietilor! Arunc puloverul de pe mine si incep sa fac ceva aerobic, in ideea de a mai arde caloriile, ca tare as avea nevoie.
"Ce faci?" aud intrebarea.
"Exercitii, sa mai dau jos grasimea..."
Pustiul ma priveste cu lehamite, sta ciusdit in scaun si asculta cu stoicism melodiile una dupa alta.
Fandez, ma aplec, ma rotesc, dansez, imi trosnesc toate oasele, mi-a trecut durerea de cap, de masea, ameteala si cele doua varice care aparusera dupa sarbatori. Mai, dar cam rapid e ritmul acesta! Muzica vine in valuri, fara pauze. Pe la a patra melodie simt ceva carcei, imi trag respiratia din ce in ce mai greu. Ma sprijin cu mainile de taburet...
"Cred ca o sa lesin" soptesc eu demolata.
Pustiul prinde momentul si mi-o plateste:
" Mda, felicitari, ai slabit un gram!" 


6 comentarii:

  1. Si eu am slabit un gram razand...rasul nu ingrasa,stiu eu:))
    Parca eram eu cu feciorii mei.:))

    Asa au ajuns si baietii sa asculte muzica buna,iar acum imi pun ei castile sa mai aud ceva bun.:)Imi plac alegerile lor.
    Mezinul meu mai joaca si Dota si uite asa pentru fiecare meci jucat citeste 10 pagini dintr-o carte.:)) Deja ii place aventura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi muncim din greu sa il abatem de la toata muzica de doua parale de pe net. Din nefericire are colegi care asculta asa ceva si isi spun unul altuia ce mai aud. De fapt cuvintele deocheate ii distreaza cel mai tare.

      Ștergere
  2. sunteti tare dulci! m-am simtit ca fiind acolo, lânga voi si tare m-am amuzat la replica pustiului :))
    Tare mai e mucalit! ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. hahahahaha :))) chiar ca e o perla! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă puneai Metallica, Guns n' Roses ori Led Zeppelin scăpai mai uşor şi cu mai puţine grame la purtător! :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.