Translate

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Pe la altii sunt mai ieftine

Zilele trecute navigam pe miniinthebox.com, un magazin americanesc cu de toate. Site-ul il poti vedea in multe limbi, inclusiv in romaneste, preturile sunt in dolari sau in euro. Eu, gramada pe bijuterii, ca au cu miile. M-au uimit preturile. Shippingul este gratuit de la 60 de dolari in sus, altminteri sare de 15 dolari si nu stiu daca merita sa cumperi ceva ieftin.
Bijuteriile sunt de o calitate buna si foarte buna, din aliaj, titan, inox, argint, placate cu argint sau cu aur, cu perle, cristale, emailate (pentru email am o slabiciune). Dar modelele sunt pe absolut toate gusturile. Unele de-a dreptul noi pentru mine, chiar inovatoare. Numai la inele am gasit 1800 de modele, mi-ar mai trebui o jumatate de zi ca sa vad absolut tot. Preturile la aliaj, adica la cele comune, pot fi si in jur de 1 (unu) dolar in conditiile in care, asa cum am remarcat, modelele sunt foarte frumoase. La sterling silver se duc la peste 10 sau peste 20 de dolari, iar placatele sunt intre 10 si 20 de dolari. Si stati sa vedeti ce orgie este la ceasuri!

Promotiile sunt cu reduceri substantiale, exista o categorie de 50% pe care trebuie sa o verificati.
Ma bate gandul ca ai nostri le cumpara engross de pe astfel de site-uri si le baga dublu sau triplu in magazine. Si noi, ca fraierii, credem ca ii costa transportul.
Ceea ce mi-a placut in mod deosebit a fost paleta de culori, sunt atat de vesele! Dar au si piese clasice, mai sobre sau mai pretentioase, pentru orice ocazie. Dupa cum vedeti in poze finisajele sunt calitative, suprafetele sunt bine lustruite, cel mai frumos arata inoxul. Daca sunteti in cautare de argint, selectati din stanga "sterling silver", nu confundati cu placatele cu argint sau cu argintul tibetan.

Iata ce mi-a sarit in ochi:
...email si cristale


Perechile de inele-verigheta pentru ea si el sunt tare dragute, mai ales ca se apropie Sf.Valentin...



Si acum cateva dintre ciudateniile pe care le-am gasit:

un inel supra-dimensionat cu o camee
Stiati ca exista inele pentru unghii?
Un inel cu cabochon in care se vede o galaxie, sunt mai multe modele...
Un model ce infasoara tot degetul, oare nu este incomod?



6 comentarii:

  1. :)Nu să înţeleg niciodată femeile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E greu, avem un creier complex, nici noi nu l-am explorat in intregime.

      Ștergere
  2. Inelele pentru unghii pentru o manichiura cat mai indelungata... clar, acum tastatul...
    Cameele imi plac tare mult dar doar ca brosa la baza gatului, la o bluza sau camasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultimul inel,cel cu fluturi il comercializez si eu in micul meu magazin online! Nu este deloc incomod dar totusi ai nevoie de degete subtiri si lungi pt ca e destul de mare dar foarte frumos si perfect pentru o zi de primavara!

    Acum referitor la costuri dar ai dreptate uni comercianti de la noi isi tripleaza preturi e jenant cum un produs de 5 dolari ajunge la noi la 120 ron sau mai mult dar sa stii ca existe si costuri suplimentare in ciudata transportului gratuit, orice colet ce ajunge in tara si nu are provine din UE si are o valoare mai mare de 10 euro necesita plata tva-ului plus ca daca depaseste 150 euro trebuiesc platite si taxele vamale plus alte costuri si taxe fantoma, si iti asumi si un risc pt se intampla ca produsul comandat sa fie de calitate extrem de proasta da in poza arata minunat si atunci cand iti ajunge la usa sa nu fie deloc asa cum ai crezut si uite asa costuri se aduna...
    Toate cele bune!
    Madalina S

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.