Unde? Ce? Cum? Explicatiile le gasiti mai jos... |
Si iată că la atâţia ani de la Marea Imbulzeală (adicătelea
revoluţia din ’89) am ajuns să mai adăugăm o expresie neaoş americănească în
bogatul dicţionar al limbii române...BLACK FRIDAY, în traducere literară “vinerea neagră”. In traducere liberă
o oportunitate fantastică de a prinde un chilipir, chestie pe care tot românul
a ajuns să o adore, împrumutând spiritul apucător al fraţilor de peste ocean. Numai că americanii practică acest sport
din spirit de competiţie, în timp ce ai noştri sunt împinşi de nevoie... In
paranteză fie zis la noi e « black friday » de câte ori se deschide
un nou super, hyper sau giga-market (deşi cred că ultimul cuvânt nu s-a
inventat încă !).
La o simplă căutare pe Wikipedia, aflăm că Black Friday
pică în ziua de după Thanksgiving când începe în mod tradiţional sesiunea de
shopping pentru Christmas. La ei ! Probabil americanii încearcă să se
consoleze astfel că i-au extirpat pe amerindieni de pe propriile pământuri, nu
înainte de a le dedica sărbătoarea de Thanksgiving, ştiut fiind că un shopping
sănătos are darul de a amorţi mustrările de conştiinţă. Am văzut cu toţii
imaginile bulversante, cu poporul american pândind la uşile magazinelor
deschiderea oficială, moment în care debandada se dezlănţuie iar fiara iese la
lumină şi întunecă minţile tuturor. Ultima chestie vizionată cred că era cu
nişte zăpăcite ce cumpărau pe ruptelea rochii de nuntă, luau cu braţul în
eventualitatea că se vor mărita de mai multe ori. Horror ! Trebuie să
recunoaştem că rochiile de nuntă bat de departe drujbele de la noi. Ca
utilitate vreau să zic. Dar nu şi tigăile sau uleiul.
Păi şi-atunci nu
e cazul să aştept Black Friday în faţa calculatorului, că e mult mai sigur
pentru integritatea mea fizică ? Dar şi aici trebuie să fii iute de mână,
un adevărat pistolar al clickurilor şi hotărârilor fulgerătoare. Black Friday
2012 este ziua vrăjitoarelor şi pe ZorileStore , magazin online ce comercializează
articole de imbrăcăminte, incălţăminte şi accesorii, proaspăt câştigător
la Gala Premiilor e-Commerce 2012 la secţiunea cel mai bun start-up
pentru un magazin online. Campania celor de la ZorileStore poartă sugestivul nume de « Eclipsă
de preţuri ! » şi este promovată şi de BlogAwards . Asta deoarece
chiar este o vinere neagră pentru preţurile ce vor scădea cu pana la 60% la toate
produsele, inclusiv la colecţia toamnă-iarnă 2012 unde reducerea va fi de minim 20%. Dacă ţinem cont că pe site
se comercializează produse ale firmelor Puma, Lotto,
Fila, Lacoste, Le Coq Sportif,
Prince, Police, Escada, Prince, totul începe să capete o
tentă extrem de atractivă. Există însă şi alte
lucruri ce te pot atrage pe ZorileStore cum ar fi originalitatea şi calitatea
produselor garantate de magazin, cele 30 de zile garanţie oferite, timp în care
poţi returna produsul, transportul de numai 5 lei ( !!!!) prin curier,
diferenţa fiind suportată de magazin, facilitatea de vizionare a produsului
prin rotire la 360 de grade astfel încât să îl poţi examina în voie. Ce-ar mai
fi de adăugat ? Ceva esenţial... ZorileStore beneficiază de
marca TRUSTED, o atestare oficială a experienţei, transparenţei şi
corectitudinii în comerţul electronic practicat de firmă.
Cu alte cuvinte,
daca ajungeţi pe site (şi sunt sigură că veţi ajunge!) veţi avea un partener
comercial serios.
Aşadar, dacă vine
Black Friday, cel puţin ştiu unde « mă voi aşeza la coadă »...în faţa
calculatorului, pe ZorileStore. Spre deosebire de viaţa reală însă, nu va fi
nevoie să mă îmbulzesc în faţa uşilor.
Foarte interesant acest obicei americanesc care a ajuns la voi mai repede decat supersonicu! Noroc ca a ocolit Olanda! :))
RăspundețiȘtergereEste un mod de a incuraja cumparaturile si de a te motiva sa-ti schimbi aparatura electronica sa zicem...de fapt e un mod de a incuraja consumul nejustificat pentru ca, de multe ori schimbi ceva pe principiul ca e depasit tehnologic vorbind, nu pentru ca s-a defectat.De aceea am zis ca la ei e vorba de competitie, iar la noi de nevoie.
Ștergere