Translate

duminică, 1 septembrie 2013

Happy weekend

Postarea participă la jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 34

Medicul catre pacient:
- Aveti o boala contagioasa extrem de rara. O sa fiti mutat intr-o camera separata si acolo veti minca numai pizza si clatite.
- Si astea ma vor ajuta sa ma fac bine?
- Nu, dar asta-i singura mincare care incape pe sub usa

Reclama unui institut de cosmetica:
"Nu flirtaţi cu femeia atrăgătoare care iese de pe poarta noastră!
S-ar putea să fie soacra dumneavoastră."

Ce are 2 ochi şi 150 de dinţi?
- Un crocodil.
- Dar ce are 2 dinţi şi 150 de ochi?
- Un autobuz cu pensionari

Sfatul medicului: "Dacă vă e frică să nu vă îngrăşati, beţi înainte de fiecare masă, 100g de ţuică. Ţuica elimină frica!"

Profesoara vorbeşte despre temperatura corpului:
- Oamenii au 36,5 C, sălbăticiunile au 38 C, iar păsările au chiar 41… Bulă tu mă asculţi? Te rog să repeţi ce-am spus!
- Oamenii au 36,5 C, când devin sălbatici temperatura creşte la 38 C, iar când văd o păsărică au chiar 41…

„A greşi este omeneşte” zise ariciul înfierbântat dându-se jos de pe peria neagră de sârmă...

Dacă bărbatul tău nu vorbeşte urât, nu bea, nu se enervează, nu stă în faţa calculatorului, nu merge cu prietenii la pescuit, încearcă să-l împungi cu un ac. S-ar putea să fie mort demult!

Dacă cineva aruncă o piatră în tine, tu să arunci în el cu o floare.
Dacă floarea este într-un ghiveci... asta e, se mai întâmplă!

Un ţăran într-o căruţă plină ochi, cu un singur măgar amărât, cu ochelari de cal, care nu se urnea deloc, striga frenetic:
- Dii, Murgule! Dii Surule! Dii Florica! Dii Maricica!
Un bărbat se uită la el şi îl întreabă dacă a uitat cum se numeşte măgarul.
Țăranul spuse:
- Ştiu cum îl cheamă, da vreau să îi dau impresia că nu lucrează singur.

Dacă te-ai căsătorit cu un magnat al petrolului, ţi-ai cumpărat o vilă pe Coasta de Azur şi ai câştigat la Loto un milion de euro, înseamnă că în curând
.....va suna deşteptătorul.

9 comentarii:

  1. Am zambit!Chiar aveam nevoie de ceva care sa-mi lumineze ziua!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe glume! Eu am impresia ca numarul de glume se apropie cumva de infinit.
    Foarte rar intalnesc cate una pe care am mai citit-o. Pe una singura am mai auzit-o sau citit-o dar era sub alta forma.
    Excelente :)))
    M-ai inveselit...mai ales ca nu sunt. Am o mie de treburi de terminat sau de inceput si eu stau pe bloguri :))
    Happy weekend in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) foarte haioase :) cea cu autobuzul de pensionari chiar se potriveste! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ala cu autobuzul de pensionari e total. Inca rad cu lacrimi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ca tot am mai scris eu despre pensionarii de pe troleu...

      Ștergere
  5. Toate sunt grozave, dar reclama la institutul de cosmetica este de mare exceptie. :)) Mi-e frica sa-i spun bancul lui soacra-mea. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie mi-a placut ce expert in psihologie era taranul ala cu magarul ! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bancurile fac parte din umorul romanului.Cui nu-i plac?Eu pot sa le citesc de "n" ori,dar tot rad.Nu ma simt lezata in vre-un fel,chiar daca sunt pensionara.M-as duce si eu la institulul acela....

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.