Translate

miercuri, 4 septembrie 2013

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Furtuna de aseara...


Orient Expres in Sinaia...

Staff-ul trenului...
Si locomotivele de muzeu sunt frumoase...

Peles ca in fiecare an...


13 comentarii:

  1. Ce pusti simpatic ai, nu-i numai istet :)) sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am o atractie deosebita pentru copii.Al tau e tare frumos si mai ales mandru in imaginile postate.Sa-ti traiasca,sa fiti sanatosi si mult noroc.Cu drag , o bunica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe pozele și îngerașul tău este deosebit,
    să vă trăiască!
    O zi minunată îți doresc draga mea!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai un băiețel de toată frumusețea! Acum văd pentru prima dată Castelul Peleș și m-a orbit frumusețea lui...
    Multă distracție în contuinuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Amintiri plăcute.
    Să ai o zi frumoasă și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bătălie se ducea pe cerul vostru!
    Staff-ul trenului are un ucenic :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci ati fost la Sinaia! :)
    Bine ai revenit! :)
    Imi place acea stema a Orient Expresului dar si restulfotografiilor. Mi s-a facut dor de Castel...sunt ani buni de cand l-am vazut ultima data...
    O noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase imagini! Şi-aţi prins şi Orient Expresul în gară.
    Mi-e dor de Sinaia. Anul acesta n-am reuşit să ajungem pe acolo, deşi aveam de gând.

    O zi cât mai frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Anul asta nu am reusit sa ajungem in Sinaia...si ii simt lipsa! de-abia asteptam sa fugim cu bebe in parc, sa urcam dealul spre Castel, sa exploram Furnica, sa mancam la irlandez.....:) ce amintiri mi-ai adus! :) multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sinaia este un oras frumos! De fiecare data cand l-am vizitat mi-a placut!
    Nu am vazut insa Orient Expres -- asa ca ma bucur sa descopar lucruri noi si frumoase in pozele tale:)!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.