Translate

miercuri, 25 septembrie 2013

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Nu ma pot abtine sa pozez, desi nu-mi iese, cerul fantastic de la fereastra mea.



Imi plac covoarele florale...
Iata un vitraliu minunat facut din...funduri de sticle!

Si iata sticla mea de 2 litri cu model oriental, este si pe http://myhandmadebottle.blogspot.ro/



8 comentarii:

  1. Eu cred ca ti-a iesit cerul.Mie imi place.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. O priveliște foarte frumoasă.
    Să ai o noapte liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cerul imi pot imagina cat e de frumos... Oricum, privind il "simt" ca si cand ar veni spre mine...e coplesitor.
    Acelea nu m-as fi gandit ca-s covoare, n-am vazut niciodata. Sunt deosebite, interesante cu asemenea frunze si flori :)
    Nici acela nu credeam ca-i un vitraliu din funduri de sticle...
    Iar sticla e tare faina.
    M-ai uimit cu toate imaginile. Frumoase.
    Abia acum ajung....Si miercuri, si ieri am fost peste masura de ocupata. Ieri noapte am facut cateva vizite, in noaptea asta sper sa termin. La WW... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt deosebit de frumoase toate!
    Un weekend excelent să ai draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt deosebit de frumoase toate!
    Un weekend excelent să ai draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt deosebit de frumoase toate!
    Un weekend excelent să ai draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.