Translate

sâmbătă, 7 iulie 2012

Câteva chestii utile pe care le folosesc


Nu vreau să o lungesc prea tare aşa că voi înşira pe scurt câteva produse pe care le folosesc de ceva timp şi mi-au plăcut.



Creionul corector de la Avon, nuanţa light
L-am descoperit de curând şi am zis să îl încerc deoarece în jurul ochilor pielea nu mai e tocmai « light » plus că îmi apar pete de la o vreme, iar fondul de ten nu merge pentru zona asta sensibilă. In catalog se numeşte creion, dar de fapt are la capăt o pensulă, răsuceşti celălalt capăt al tubului şi iese produs prin capătul cu pensulă. Ingenios, mie mi-a trebuit ceva timp să pricep sistemul. După câteva zile nu mă mai puteam lipsi de el. Nuanţa se potriveşte perfect tenului meu, are o textură uşoară care acoperă în funcţie de cât produs aplici. Chiar luminează zona ochilor ! Eu îl dau si sub sprâncene şi pe pleoape, dacă aplici în strat mai gros apare ca un fard delicat. Poţi să transpiri în prostie că nu se strânge pe pleoape. Are 2,46 ml şi costă 22 lei dar e la reducere cu 17,99 în ultimul catalog. Chiar merită.
Manufaktura-Crema de mâini regenerantă cu săruri extrase din Marea Moartă
Manufaktura produce chestii preţioase şi nu prea accesibile. Dar sunt naturale.
Crema de mâini pe care o folosesc are pe lângă săruri şi unt de shea, ulei din struguri, pantenol, ulei de nuci macadamia, caolină şi glicerină.  Toate cu rol hrănitor, regenerant, protector şi calmant. Mie mi-a folosit foarte tare după ce m-am « prăjit » niţel pe braţe şi am putut să mă conving de efectul calmant şi hidratant. La un moment dat mi-au ieşit nişte bubuliţe ca reacţie la mănuşile de menaj din cauciuc, mai păţesc chestia asta din când în când, şi iar am văzut cum crema atenuează acest efect. Singura chestie care nu m-a încântat a fost mirosul care aduce puternic a detergent şi persistă destul de mult. Mai bine o lăsau fără ! O găsiţi aici http://www.manufaktura.com.ro cu 35 lei.
Anticelulitic Steaua Divină
Este produs de firma Santo Raphael, iar site-ul cu informaţii şi produse este www.steaua-divină.ro  . Este un produs 100% natural cu tinctură de coada şoricelului şi iederă, macerat de arnică şi coada calului, uleiuri volatile de grapefruit şi smirnă. L-am luat la o revistă şi mă dau cu consecvenţă, nu pentru celulită că nu cred să facă minuni, ci pentru că stimulează circulaţia periferică. Tratamentul se face zilnic, după baie, timp de 30 de zile. Pe căldurile astea are dezavantajul că năclăieşte ceva de speriat şi timp de câteva ore bune zici că te-ai îmbăiat în ulei. In rest face pielea fină, e bun pe o piele mai uscată...Sticluţa mea are 100 ml dar nu am găsit produsul pe site-ul de mai sus, ci în alt magazin online unde are 60 ml şi costă 9,3 lei. Rezonabil.

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.