Translate

joi, 19 iulie 2012

Si a venit si timpul pentru Moment Fix Power


Dupa primirea kitului Moment din campania de pe trender.ro, recunosc ca m-am avantat mai intai catre Moment Fix Wood pentru ca problemele mele casnice se invarteau mai mult in jurul mobilei cam sontoroage...
Pe de alta parte tubul de de 200 ml al lui Moment Fix Power arata mai profesional decat sunt eu obisnuita si mi-am inchipuit ca este mai complicat de manevrat sau iti trebuie ceva experienta. 
Dupa cateva zile mi-am luat inima in dinti de voie de nevoie deoarece imi picasera rafturile de plastic din baie si aveam o idee cum sa simplific montarea lor. Bineinteles ca eu am faianta pe pereti deci cele doua materiale nu se potrivesc deloc cu cele pe care adera Moment Fix Power adica pereti tencuiti, beton, BCA, lemn, gipscarton, placi polistiren. Chestia asta nu m-a impiedicat sa incerc. Fiind femeie ma las mai putin impresionata de regulile mesteritului. Merg pe principiul « Incercarea moarte n-are ! ». Asadar am desigilat tubul (in paranteza fie zis sistemul de deblocare al manerului mi s-a parut usor de priceput) si am pompat de cateva ori pana a iesit produsul. Din momentul acesta lucrurile au luat-o razna un pic deoarece tasneste adeziv cu putere destul de mare si trebuie sa fii iute in manevre altfel te alegi cu un gogoloi imens in acelasi loc, apoi te chinui sa il distribui pe restul suprafetei. Oricum e mult mai usor de folosit decat pistolul clasic la care eu nu m-am descurcat niciodata. Odata aplicat adezivul, am lipit raftul meu de faianta si am asteptat 15 minute ca sa inceapa sa se intareasca. Aseara am vazut ca prinsese cat de cat dar nu m-am incumetat sa pun ceva pe raft. Azi dimineata insa am constatat ca reusisem, plasticul se lipise de faianta. Pe eticheta scrie ca uscarea produsului este definitiva dupa 48 de ore. Al doilea raft a fost floare la ureche. Dovada ca totul e sa incerci.

2 comentarii:

  1. Dar de ce nu l-ai pus pe sotul tau? Si eu trebuie sa-l testez, dar nu-mi prind gatul singura :))

    RăspundețiȘtergere
  2. el n-ar fi vrut din start sa-l foloseasca pe ceva cu sanse mici de reusita...iar mie imi place sa fac chestiile marunte prin casa, stai sa vezi ca urmeaza si altele.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.