Translate

marți, 17 iulie 2012

Explore the Carpathian garden


Am gãsit prin calculator poza aceasta “compilatã” de cei de la Academia Caţavencu…geniali ca întotdeauna. Prima oarã când am vãzut-o, cred cã era anul trecut, am râs pânã am fãcut o crizã de tuse, am râs cu o poftã pe care n-am mai avut-o de mult timp. 



Imaginea lui Mutu care are pãrul lui Kramer din “Seinfeld” şi culmea e cã şi în film, la un moment dat, Kramer îsi dã foc la chicã cu un trabuc, continuã sã mã distreze copios. Plus conjunctura de evenimente, Mutu cu scandalul lui cu drogurile legat de lozinca patriotico-turisticã a lui Udrea, de tradiţionalele  ţigãri Carpaţi, dar şi de scandalul cu Olanda pe tema Schengen, boicotul zarzavaturilor olandeze şi bulbii de lalele “contaminaţi” cu purici.
Poza este atât de sugestivã, cu atât de multe conotaţii, încât am avut-o un timp pe desktop la serviciu, deschideam calculatorul dimineaţa şi bufneam în râs, începeam ziua într-o notã veselã.
La urma urmei, blondã şi involuntar deşteaptã, Udrea a gãsit un slogan foarte potrivit. Ce naiba cãutãm noi în strãinãtate? “Explore the Carpathian garden”, e mare şi toatã lumea i-a sãrit gardul!

Un comentariu:

  1. Concurs carte la alegere: http://fantasybooks-27.blogspot.ro/2012/07/concurs-10-000-afisari.html

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.