Translate

marți, 10 iulie 2012

MOMENT...punct ochit, punct lovit


Sunt trender. Pe http://www.trender.ro/ . Asta înseamnă că particip la campanii de testare a unor produse şi am ocazia să-mi dau cu părerea despre acestea. In prezent se desfăşoară două campanii concomitent, am aplicat pentru amândouă cum s-ar zice, dar am fost selectată pentru testarea unor produse din gama Moment (producător Henkel, Marea Britanie), gamă de adezivi pentru diverse materiale, imposibil să nu fi auzit de ei. M-am bucurat pentru că am obiecte rupte sau defecte prin casă plus câteva mici proiecte ce necesită lipire, iar Moment este recunoscut pentru eficienţa produselor.

Azi dimineaţă am primit coletul cu Moment Fix Power Pressure care conţine MOMENT Fix Wood adeziv pentru lemn, cu lipire instantanee şi MOMENT Fix Power Pressure Pack adeziv de montaj cu autoaplicator.

 

De fapt ştiam precis ce trebuia urgent, dar urgent, rezolvat...taburetele din bucătărie. Sunt din lemn, nu sunt vechi si nici ponosite dar, ca mai toate produsele din economia de piaţă, sunt făcute să reziste 2-3 ani. Ale mele au depăşit limita de vârstă şi s-au descleiat din toate încheieturile. Ultima oară cineva s-a prăbuşit cu unul dintre ele, cam penibilă faza, dar ne-am amuzat, le-am bătut doua cuie şi am mers mai departe. Cum spuneam, cand m-am vazut cu produsele Moment în mână, primul impuls a fost sa citesc la repezeală ce materiale se pot lipi, am vazut lemnul şi ceramica, PAL-ul, betonul şi deja mi-am facut lista de reparaţii.

Taburetele au ajuns imediat pe « masa de operatii », şterse de praf, şi am hotarat să desfac Moment Fix Wood pentru a-l încerca. Iata ce promite că face :
  • Lipeste instant, fără fixare suplimentară, suprafeţe verticale din lemn şi nu numai.
  • Aderă pe suprafeţe precum: lemn, ceramică, beton, PFL ( plăci fibro lemnoase), gips carton, placaj, MDF, polistiren, caramidă, piatră, UPVC majoritatea materialelor plastice.
  • Este ideal pentru diferite aplicaţii atât la interior cât şi la exterior
Produsul vine în ambalaj de plastic la 100 grame şi are un aplicator micuţ în vârf. L-am mirosit cu mare prudenţă, am văzut că mirosul este extrem de discret, nu e nevoie sa-mi feresc nasul şi nu mă apucă tusea de la eventuali vapori, chestie care mi-a dat un imbold. Tubul se desigilează usor, produsul este cremos şi nu ţâşneşte prea mult cum se mai întâmplă, fluxul e uşor de controlat. Am aplicat adezivul în locurile care mă interesau, am dar vreo două ciocane să apropii stinghiile de la taburet şi am luat cu o bucată de hartie surplusul să n-apuce să se întărească. Dacă ajunge pe degete trebuie şters repejor. După vreun sfert de oră nu se mai vedea nimic pe locurile aplicării, produsul devine transparent după uscare. La vreo oră după aplicare, stinghiile taburetelor păreau bine fixate la loc, ca în vremurile când de-abia le achiziţionasem. Despre Moment Fix Power Presure Pack în episodul următor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.