Translate

miercuri, 25 iulie 2012

Si uite ca mi-am facut damblaua!

In sfarsit am "produs" primele obiecte cu tehnica sevetelului...de doua zile nu fac altceva decat sa decupez, sa dau cu lac si sa lipesc pe sticle si borcane. dar vorba lui Malkovitch " it's beyond my control", pana nu mi-am comandat materiale si nu mi-am facut damblaua, n-am putut sa ma gandesc la altceva.
Materialele le-am cumparat de pe http://www.complexart.ro , au astia tot ce trebuie pentru tot felul de hobby-uri...
Capacul cu lalele din fotografie este de la cutia Pink Box, o cutie dintr-un carton de calitate excelenta, foarte solid lucrata, zici ca-i plastic, acum am si infrumusetat-o. Restul este sticlarie comuna, noroc ca n-am dat chiar toate ambalajele la reciclare. Cum cheful creativ nu mi-a slabit inca, am facut rost de alte borcane, de forme mai deosebite, pe care ma pregatesc sa le grunduiesc. Vi le arat cand termin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.