Translate

vineri, 28 septembrie 2012

Colectia vara-toamna

La mijloc e un borcan de la dulceata de Raureni,
e fatetat si numai bun de impodobit,
este flancat de doua borcane de la sos de rosii
O sticla de la un sirop de mure Raureni,
 inalta si foarte ingusta,
si-a gasit un model Blackberry pe masura....
Cine a zis ca toamna nu poate fi la fel de vie si colorata ca si vara? Am cateva servetele de sezon si voi continua in aceasta nota "ruginie"...Peste tot se vorbeste de colectia primavara-vara sau toamna-iarna. La mine e vara-toamna! In fond vedeti si voi ce temperaturi avem si este aproape 1 octombrie! Va trebui sa reconsideram serios anotimpurile si sa ne "ajustam" activitatile si interesele in functie de schimbarile climatice. Am vazut gandaceii vacile-Domnului facandu-si de cap pe trotuar in loc sa-si caute un loc de hibernare, caldurile astea ne-au sucit mintile la toti! Sper sincer ca nu este avanpremiera Apocalipsei din aceasta iarna desi am spus de multe ori ca eu cred ca se va intampla ceva. Sa ne bucuram de soare...inca.

2 comentarii:

  1. imi plac mult de tot.ador astfel de desene,imi aduc aminte de copilarie:D

    RăspundețiȘtergere
  2. pai asta si fac, ma copilaresc...e un fel de terapie, las treburile si pret de vreo ora pe zi imi imaginez tot ce vreau.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.