Translate

vineri, 28 februarie 2020

Spring SuperBlog 2020

Cum anul 2020 are un echilibru aparte (stim faza cu data 02.02.2020 care este palindrom si apare foarte rar in calendar), mi-am zis eu ca ar fi cazul sa schimb ceva si sa reanim putin blogul, dar si pofta mea de a scrie. Se pare ca, fara putina dictatura, nu misc un deget, asa ca m-am decis sa (re)particip la competitia SuperBlog. De luni, 1 Martie, se deschide editia de primavara a SuperBlogului, sper ca anul 2020 sa-mi poarte un strop de noroc.

Nu stiu cum voi strecura probele intre multiplele probleme ce ma napadesc in acest moment, mai ales ca, de la un timp, tind sa aloc majoritatea timpului liber "pasarelelor" legate de hobby-urile mele handmade. Dar sper sa pot rupe ceva, mai ales ca intentionez sa scriu doar pentru acele probe care imi surad, ori ca tema, ori ca premii. De fapt, motivele ca orice blogger, incepator sau experimentat, sa intre in concurs, sunt foarte multe si foarte importante, gasiti aici o enumerare interesanta. Eu as adauga ca, in acest moment, motivul meu principal este plictiseala si tanjeala pe ca m-am lasat. Si lipsa provocarilor online. O revitalizare a interesului meu pentru scris este de dorit, altminteri se duce de-a berbeleacul toata munca din ultimii ani.


Daca exista printre voi bloggeri la inceput de drum sau dintre cei vechi, dar care n-au luat contact cu SuperBlogul, ar fi pacat sa nu va incercati puterile cu restul... Adica puzderia de participanti, unii absolut dependenti de adrenalina competitionala, tropaind de nerabdare in asteptarea startului. Cum va inscrieti? Exact cum fac eu acum. Scrieti un articol pe blog, in care va anuntati aceasta intentie si apoi completati formularul de pe site-ul competitiei.

Aveti de citit obligatoriu regulamentul concursului. Nu-l sariti sub nici o forma, sunt acolo cateva chichite legate de modul cum se inscriu articolele pe platforma, cum se acorda punctele, cum se face departajarea, cum se introduc contestatiile si alte amanunte importante. Plus premiile extrem de stimulante. Sponsorii sunt multi si generosi, organizatorii la fel (de generosi), aveti toate motivele macar sa incercati. Puteti participa doar la anumite probe sau sa tintiti premiile mari, parcurgand intreg traseul.

"Proiectul are drept obiectiv să descopere și să susțină noile talente ale blogosferei, precum și să faciliteze colaborările dintre aceasta și mediul de afaceri. Competiția numără 19 ediții încheiate (anual în perioada 2008-2012 și bianual începând din 2013, cu o ediție primăvara și una toamna), în care s-au înregistrat, în total, circa 3000 de participanți și s-au scris peste 37.000 de articole."
 
Impresionant, nu? Eu ma mandresc cu cateva editii, un trofeu si alte premii mai mici, dar mai ales cu faptul ca am "produs" cateva articole/povesti mai altfel. Si mi-e dor sa scriu din nou pe o tema data, partea asta imi place extrem de mult. Provocarea in sine, cautarea subiectului care sa multumeasca un sponsor, cred ca asta m-a stimulat chiar mai mult decat premiul acordat.

Asadar, ca sa stiti, vor urma articole ce participa in aceasta competitie, sper sa nu va plictiseasca nicidecum, chiar daca vor fi despre diverse servicii sau produse. Va astept cu drag sa le cititi.

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.