Translate

sâmbătă, 20 octombrie 2012

Yves Rocher vs.Avon vs.dm (Tower House)



E vorba despre măşti pentru ten. De la ultima postare de acest gen am avut ocazia să mai schimb produsele. Dar cum sunt singură acasă ( YEEEEY!) şi vreau să le fac pe toate, voi fi mai expeditivă.


Yves Rocher-gama Pure system-mască dezincrustantă
Este o formulă fără parabeni, cu extracte de origine vegetală din pulpă de aloe bio, măr, hamamelis, destinată combaterii punctelor negre, înlăturării excesului de sebum şi satinării tenului. Eu am luat de pe site varianta de 2 doze a câte 4 ml cu 4,9 lei. O găsiţi aici in magazin .
Nu pot să spun decât că este un produs formidabil din mai multe puncte de vedere. Are o consistenţă extrem de plăcută şi cremoasă, aşa că vă spun eu că dintr-o singură doză vă puteţi da de două ori, cu condiţia ca după deschiderea pliculeţului să îl rulaţi bine şi să îl fixaţi cu ceva ca să nu se usuce produsul din interior.
Cum spuneam, crema se întinde uniform pe faţă după care aşteptaţi puţin şi simţiţi imediat cum începe să strângă. Eu am stat vreo 10 minute, se dă jos cu apă călduţă, eu am şters-o întâi cu loţiune tonică. Efectul e vizibil şi spectaculos, închide porii şi faţă e mult mai luminoasă. Dar cel mai interesant mi s-a părut faptul că, în cazul coşurilor mici care mă sâcâiau, nici nu erupeau, nici nu dădeau înapoi, a avut un efect fulgerător, am putut să le « scot » fără nici un efort ! Am simţit totuşi că usucă puţin pielea aşa că trebuie să vă daţi neapărat cu o cremă după folosire.
Avon-gama Planet Spa-mască peel-off cu alge marine
Mie mi s-a parut că seamănă teribil, inclusiv la miros, cu cea de ceai alb din aceeaşi gamă, cu deosebirea că prin baclavaisul verde plutesc bucăţele de alge, zic ei, dar ar putea foarte bine să fie orice altă buruiană. Este la tub de 75 ml şi costă 26 lei dar apare la oferte aşa că trebuie să urmăriţi catalogul. E pe sistemul clasic, o întinzi, aştepţi să se usuce şi o jupoi...veselie mare la noi când mi-o jupoaie fiu-meu care nici acum nu înţelege principiul după care funcţionează şi are impresia că se ia cu tot cu piele. Eu m-am obişnuit cu astea de la Planet Spa, sunt rezonabile ca preţ când sunt la promoţii, interesante ca ingrediente şi lasă tenul fin şi senzaţia de curat.
dm-mască cu argilă şi castraveţi din gama Beauty Formulas produsă de Tower House UK
Cică face tenul fericit în trei minute, nu are parabeni sau alergeni, curăţa şi hidratează, conţine şi vitamina E. Are şi un oarecare parfum de castraveţi dar mie nu prea îmi place, nu mi se pare fresh. E la tub de 100 ml şi a costat în jur de 10 lei dar nu-mi mai aduc bine aminte. Oricum or să mi se lungească urechile până o termin, deja mă plictiseşte înfiorător. O întind pe faţă o dată pe săptămână, dar pe ea scrie că e de folosinţă zilnică, ba chiar de două ori pe zi. Nu cred că merge că usucă prea tare tenul, zici că scârţâie. Trebuie să stai cu ea doar cât e indicat, adică 3 minute, altfel face pielea scoarţă ! Si apoi trebuie neapărat o cremă. A mers mai bine vara cât a fost tenul gras şi transpirat. Dar e destul de fină şi se întinde aşa bine că nu consum mare lucru la o singură utilizare. Ar putea foarte bine să-mi ajungă vreun an, exact cât are termenul după deschidere. Mă duc şi mă împuşc ! Sau as putea sa o arunc si sa supravietuiesc experientei...mai vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.