Translate

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Mustash - omul care aduce inspiratia

Update: Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul mustash.ro in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!

Cred ca ati observat ca, de fiecare data cand mai decorez ceva, va arat ce am mai facut. De cateva ori m-ati intrebat ce tehnica folosesc pentru a infrumuseta si, in acest fel, pentru a recicla diverse obiecte de sticla cum ar fi paharele, borcanele, sticlele de la diferite bauturi. V-am raspuns de fiecare data ca folosesc tehnica servetelului, o modalitate extrem de generoasa de a readuce la viata absolut orice, indiferent ca sunt suporturi de sticla sau lemn, plastic, textil, piele. Am decorat in acest fel mobila, discuri de vinil, posete, n-am ajuns inca la sapun, o idee traznita pe care am vazut-o intr-un tutorial. Pasiunea aceasta ma acapareaza de vreo doi ani incoace, la inceput au fost incercari, apoi tot mai multe obiecte mi-au umplut casa. Am constatat pe parcurs ca, daca vreau sa continui, trebuie sa mai si valorific din ceea ce creez. Economia de piata functioneaza nemilos. Materialele folosite sunt speciale, deci costa! Am ajuns, in timp, sa fac marketing pe site-urile de profil, sa compar preturi, sa profit la maximum de oferte, altminteri n-as putea sa lucrez in fiecare saptamana, ceea ce ar fi o catastrofa pentru linistea mea sufleteasca. Hobby-ul este un mod extraordinar de a te detensiona, de a te spala de a griji, de a redeveni calm si voios dupa o zi plina de peripetii, de obicei neplacute.

Va dati seama ca, in momentul in care am aflat ca unul dintre magazinele mele preferate,  Mustash , va participa la evenimentul Black Friday din acest an, mi s-a taiat rasuflarea, toate lucrurile de care as avea nevoie mi s-au bulucit in minte, n-am nimerit sa pun mai repede pe o lista luuuunga materialele pe care mi le doresc. Asta deoarece, in ciuda simplitatii, tehnica servetelului poate fi imbunatatita cu o groaza de efecte speciale in cazul in care iti doresti sa faci o munca profesionista.

Mustash isi trage numele de la podoaba de sub nasul artistului parizian tipic, acela cu bereta pe o parte si cu sevaletul in fata, pictand frumoasele plimbarete de pe unul din podurile romantice ale capitalei franceze. Magazinele firmei se doresc a fi spatii boeme destinate profesionistilor din domeniul artelor vizuale, dar si amatorilor ca mine. Am experimentat atmosfera desprinsa din alta epoca a magazinului fizic din Calea Grivitei nr.37, ori de cate ori am avut drum in Bucuresti. Mi-a placut enorm coltisorul intim, gen boutique, plin ochi de cele mai variate materiale necesare pictorilor sau celor care utilizeaza alte tehnici-quilling, decoupage, embossing, caligrafie, tatuaj, magic marble, mozaic sau combinatii ale acestora. M-am invartit printre rafturi si am plecat intotdeauna cu mai multe lucruri decat intentionasem sa achizitionez. Am stat in magazin rasfoind catalogul cu servetele si intorcand pe toate partile obiecte de lemn, culori sau pensule. In orice caz, trebuie sa spun ca domnisoara care se ocupa de vanzari are o rabdare de fier. Indiferent cine i-a intrat in magazin, si erau mai ales studenti (clopotelul de la intrare piuia intruna!) i-a ajutat pe toti cu un calm laudabil.
Iata cum folosesc eu materialele:
Culori acrilice


Blankuri de lemn
Mozaic

Servetele



Mustash are ceva ani si experienta in spate, a deschis primul magazin in 2009, la Targu Mures, apoi in 2012 la Bucuresti, dupa ce in prima faza existase doar magazinul online. Echipa din spatele afacerii este preocupata de calitate si are grija sa selecteze cu grija materialele care sunt importate din Anglia, Germania, Danemarca, Ungaria, China, Polonia. Daca nu sunteti aproape de Bucuresti, puteti sa apelati la magazinul online, se poate intampla chiar sa gasiti mai multe lucruri acolo fata de magazinul fizic unde produsele trebuie aduse din depozit.
Daca sunteti deja artisti sau practicanti ai unui hobby oarecare, daca doar ati cochetat pana acum cu ideea de creatie, eu va sfatuiesc sa nu ratati faptul ca saptamana reducerilor la materiale pentru artisti incepe pe 21 noiembrie si se termina pe 28 Noiembrie – Vineri – Black Friday. In acest fel, aveti ocazia sa va hotarati sa incepeti sa decorati sau sa confectionati propriile obiecte, avand satisfactia ca faceti lucrurile asa cum va doriti. 


Eu va propun un mic proiect, dovada ca puteti gasi online toate materialele necesare: realizarea unui ceas de perete. Tot ceea ce vedeti in fotografie se gaseste pe mustash.ro, iar asamblarea este extrem de usoara. In stanga este un vechi ceas cu cadran de plastic pe care l-am "reinviat" cu tehnica servetelului.
Daca nu va descurcati, apelati la o publicatie de specialitate tot de pe site.



Spor la cumparaturi si multa inspiratie va doresc!


PS Am uitat sa va spun ca am gasit pe mustash.ro pana si baza de sapun, la bloc de 1 kg, din aceea cu glicerina, pe care o topesti si o personalizezi cum vrei. Sapunul este cealalta dambla a mea, am neglijat-o in ultimul timp dar, daca intra baza la reduceri, o reactivez!
 

4 comentarii:

  1. Foarte interesant. Intru şi eu acum să văd dacă pot găsi ceva care să folosească la lumânări! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos, admir ceai facut! as vrea sa am timp liber pentru pictat pe sticla, din pacate poate peste ceva timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma ca nici mie nu-mi ajung 24 de ore. Uneori prefer sa sacrific treburi de rutina numai ca sa-mi satisfac pasiunea, alteori sunt foarte obosita dupa ce incerc sa impac toate activitatile, dar satisfactia este pe masura. Daca vrei cu adevarat sa pictezi pe sticla, nu lasa timpul sa treaca.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.