Translate

duminică, 14 decembrie 2014

Jurnal de weekend- Soleil, soleil...

Ieri, in autobuz, nu puteam sa-mi tin ochii deschisi din cauza soarelui. Si ma incalzisem ceva de groaza, incepusem chiar sa ma enervez. Asa de tare, incat am strigat la o persoana de varsta a treia care statea in usa si nu facea loc sa coboare lumea in statie. Era o aglomeratie, circ nu altceva, ca era ora la care pensionarii se peregrinau spre mall, sa caste gura. Acum sa nu credeti ca obisnuiesc sa strig la pensionari! Ii respect pe cei in varsta, dar n-am vazut oameni mai ametiti ca batranii de pe la noi. De ce or fi asa incrancenati, nu stiu! Noi, astia de varsta medie, ne ridicam de pe scaune, le oferim locul, ii mai protejam. Aia tineri, mai ales adolescentii, nici nu se clintesc, chit ca moare unul langa ei.

Dar meritam sa ne bucuram de putin soare...


Cateodata lumina se balanseaza incet,
Picurand resemnata din tavan pe bufet.
Face balti ca de miere pe pereti si pe masa, 
Iar apa din cana e parca laptoasa!
Ca o coloana vie, infipta in podea,
Crescand din sine insasi, lumina pare grea.
Se'ntampla chiar sa se rataceasca pe-aici,
Traversand-o intr-o doara, picioare de furnici...

Ei, eu merg impotriva curentului, asa ca decorez in continuare cu motive de primavara-vara. Abundenta de obiecte de sarbatori imi da o durere de cap, nu zic ca nu sunt frumoase, dar mi-ajung atatia Mosi, craciunite, globulete, beteala, brazi si stelute cate am vazut in aceste zile.




6 comentarii:

  1. Eu zic ca nu are rost sa te stresezi din cauza nimanui si cred ca o sa-ti prinda bine de sarbatori concediul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De obicei nu ma stresez, dar cateodata imi ating limita de rabdare.

      Ștergere
  2. La voi transportul pensionarilor este gratuit,daca ar plati,ar mai sta pe-acasa,sau ar mai merge pe jos.Imi place ca aduci primavara de Craciun.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fie gratuit, ca si ai mei sunt pensionari, dar parca nu sunt asa habauci si se suie in autobuz mai rar.

      Ștergere
  3. I-am dus dorul soarelui, iar cand s-a aratat nu am fost in stare sa ies afara. Melodia aleasa ma duce cu gandul la safari datorita ritmului. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia e varianta mai noua, poti sa o asculti in varianta Dalida sau Nana Mouskouri si sa te intorci in cu totul alta epoca.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.