Translate

luni, 29 iunie 2015

Produse simple, o rutina simpla

Cateodata raftul meu din baie dedicat ingrijirii tenului geme de produse de tot felul, cateodata raman doar cu cele elementare, fara alte chestii de fitze. Acum de exemplu sunt doar pe gelul de spalat fata, crema zi, de ochi si cea de seara. Exista si o masca peel-off si o lotiune tonica, dar le folosesc saptamanal. Inainte aveam un gel de spalat exfoliant, dar l-am exclus din arsenal. Cand se simte nevoia de exfoliere, este necesara din cand in cand ca sa dai jos celulele moarte, amestec o lingurita de malai cu una de ulei de masline si masez usor fata. Malaiul este destul de aspru, nu trebuie apasat prea tare.
Cateva secunde de masaj si ai o piele fina ca matasea. Lucrurile simple pot fi extrem de eficiente. Mai greu este sa scapi de uleiul destul de unsuros. Poti sa il stergi cu lotiunea tonica si sa mai clatesti fata o data. Daca ai tenul uscat poti sa il lasi sa se absoarba in piele.

In ceea ce priveste cremele, pentru seara folosesc acum Gerovital gama Happiness, crema hidratanta hranitoare cu extract de caise si ulei de avocado, fara parabeni si parfum hipoalergenic.
In ciuda faptului ca este de zi si recomandata tenului uscat, mi-a priit foarte mult utilizand-o pe timpul noptii. Eu am ten mixt, se ingrasa mai tare vara, dar aceasta crema este foarte usoara si intra repede in piele. Aplicatorul cu pompita este un atuu, dozeaza perfect produsul, iar crema este fluida, se intinde bine si tine mai mult timp.


Pentru zi folosesc ceva de la Avon, gama Avon Solutions, crema de zi matifianta cu FPS 15 in care am turnat cateva picaturi de ulei din arbore de ceai despre care v-am mai vorbit. Este o crema lejera care asigura intr-adevar matifiere pentru cateva ore, in nici un caz opt cat stau la serviciu, dar este suficient de buna pentru cat am platit pentru ea.
Lotiunea vine tot de la Farmec, este fluidul tonic purificator din gama Gerovital Plant, un produs stop-acnee.
Eu nu folosesc lotiunea prea des, doar dupa ce utilizez o masca, pentru a sterge resturile acesteia. Adica o data pe saptamana. Am mai incercat sa sterg tenul in timpul zilei, dar nu a reactionat prea bine la nici un fel de lotiune, n-as putea spune de ce. Tot simteam nevoia sa mai spal fata o data, asa ca am renuntat.
In orice caz, dimineata spal fata cu sapun obisnuit, unul natural, marca Alverde, varianta cu Verbina care miroase frumos si este hidratant. Gasiti sapunurile Alverde in magazinele dm.




Seara ma spal cu un gel de la Oriflame, gama Love Nature cu Aloe vera pentru ten mixt. Il folosesc doar seara deoarece are proasta calitate de a usca pielea prea tare. In privinta asta nu ma incanta, dar merge folosit inainte de crema Gerovital de care vorbeam mai sus. Are un miros fresh, ierbos, dar nu este tocmai cel mai bun produs al suedezilor. Daca tenul nu vi se ingrasa serios, nu va aventurati sa-l cumparati. Dupa utilizare ai senzatia ca pielea strange.

Nu vreau sa uit de crema de ochi, este un produs Avon din gama Anew Clinical, Eye Lift se numeste si il iau cand este la oferta. Reprezinta un sistem dual de ingrijire a zonelor de sub si de deasupra ochilor. Poate il stiti, cutiuta de 20 ml este impartita in doua, in jumatate este un gel, in cealalta parte este o crema mai consistenta.

Sper ca nu va imaginati ca il folosesc dupa indicatiile din poza. Nici vorba! Dau cu gel ziua ca intra repede in piele si cu crema noaptea ca sa hraneasca. Daca va intrebati daca diminueaza petele mai inchise de sub ochi, va spun ca nu, stati linistite ca nu e nici o revelatie. In rest insa isi face treaba, nimic de zis. Daca il prindeti la reduceri in catalog, cam la juma' de pret, merita ca e cantitate mai mare decat in tuburile obisnuite.
Acestea fiind zise, imi dau seama ca nu sunt chiar atat de putine produse. De fapt, lipseste doar demachiantul din colectie, dar nu prea m-am machiat in ultimul timp, nici macar nu m-am machit, ca sa fac o gluma rasuflata in incheiere. Dar voi le puteti face pe amandoua, chiar in acelasi timp, va urez succesuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.