Sunt cateva editii de cand dureaza competitia, dar jurizarea tot clacheaza in cel mai nonsalant stil. Modelele castigatoare sunt atat de urate incat ai senzatia ca si un copil de gradinita poate desena mai frumos.
In principiu, prin regulament se solicita inscrierea unor modele stil modern, nu foarte complexe, care sa poata fi usor fabricate ulterior. Dar chiar si modelele simple pot fi spectaculoase si sofisticate, simplu nu inseamna naiv. Ei bine, castigatorii, daca va vine sa credeti si aveti rabdare sa cititi prezentarea fiecaruia, sunt majoritatea absolventi de scoli cu profil arte, design, prin zona asta. Cum le-or fi iesind din imaginatie monstruozitatile alea, nu stiu. Dar de ce castiga, e marea intrebare.
Am avut acum vreo doua editii o discutie pe forumul lor, unde ii intrebam pe organizatori daca vor cu adevarat sa-si vanda produsele si daca nu observa ca unele modele castigatoare reproduc aproape in totalitate unele dintre produsele aflate la vanzare. Se pare ca a existat mai multa lume nemultumita de jurizare deoarece s-au hotarat sa schimbe ceva. Vax Albina Cavaler Pasta, cum s-ar zice. In prezent, tot un juriu face selectia, dupa care publicul voteaza pe selectie. Adica esti obligat sa alegi din ceea ce iti impun tot ei. Rezultatul este la fel de catastrofic ca si in ceilalti ani. Ganditi-va ca sunt inscrise mii de modele din toata lumea si iata, mai jos, marii castigatori.
Ninola Design Studio-Spania |
Cornelius Commans-Germania |
Iata alte exemple de premii si o adevarata bataie de joc la adresa celor inscrisi:
Julia Kononenko-Ucraina |
Johanna Pettersson-Suedia |
Ralph Burkhardt-Germania |
Mi-am adus aminte ca doream sa postez acest articol deoarece am primit un newsletter de la SomProduct, ca au reduceri la covoare. Covoare moderne? Iata ce inseamna covoare care iti incanta cu adevarat ochiul, iti incalzesc podeaua si iti inveselesc interiorul. Da, recunosc, trag la combinatia de albastru cu ceva turcoaz, verde, rosu prin peisaj si la nuantele tari. Dar asta este gustul meu de client, producatorii ar trebui sa judece prin prisma clientilor, nu a unui juriu cu ifose, daca tot vorbim de competitii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.