Translate

vineri, 3 ianuarie 2020

Cum imbracam o silueta dificila

Nu cred ca va spun vreo noutate cand fac referire la tipurile anatomice feminine si, ca sa stim despre ce discutam, iata o imagine cu acestea:
Asadar, avem, de la stanga la dreapta, dreptunghi, triunghi inversat, clepsidra, oval (para), triunghi si diamant (romb). Si mai stiti ca durerea cea mare cu alegerea hainelor nu apare la primele trei tipuri, adica acolo unde exista echilibrul formelor si latimea umerilor nu o depaseste pe cea a soldurilor, ci la celelalte, unde partea inferioara tinde sa fie mai dezvoltata decat cea superioara a corpului. Chinul se amplifica cu trecerea anilor, deoarece incep sa se dezvolte combinatii...voluptoase. Un exemplu sunt chiar eu, in tinerete eram un "triunghi" slab, acum sunt unul oval, daca e posibila o astfel de hibridizare geometrica.

O imbracaminte dama care sa ma avantajeze a devenit pentru mine un soi de himera foarte greu de atins. Mai ales intr-un orasel inconjurat de mall-uri ce ofera spre vanzare mai mult haine pentru tineri. Tineri slabi, adica. Marimile mari, nu zic foarte mari, sunt un soi de ideal comercial, nu se gasesc si pace! Sau, ma rog, exista un paradox. Daca vreau haine potrivite varstei 50+, caut mai degraba in magazinele de cartier. Si gasesc chestii pentru pensionari, haine atat de sobre, batranicioase si deprimante, incat ma apuca jalea.
Dar eu vreau o linie de mijloc, vreau sa am iluzia tineretii macar prin modul in care ma imbrac: haine cochete, colorate si imprimate cu bun gust, chiar daca tipul de silueta imi impune sa fie mai largute deoarece am luat in greutate in ultimii ani. Noroc ca a revenit moda croielilor lejere, mai ales in forma de "A" si magazinele fizice au mai aprovizionat cu imbracaminte in acest tipar, dar nu prea ai de unde alege. Si atunci, nu era firesc sa-mi indrept atentia spre mediul online?

Nu stiu daca ati observat, dar nu toate site-urile de comert se ingrijesc bine de nevoile tuturor sau  manifesta empatie fata de grijile clientilor, ca sa zic asa. Sunt insa unele unde, de cum dai click pe linkul cu imbracaminte dama, iti dai seama ca ai ajuns in locul care ti se potriveste. Si nu pleci de-acolo fara ceva in cosul virtual. A fost cazul celor de la Neer.ro. Doar vazand prima pagina si mi-am si zis: uite niste oameni care se gandesc si la cele mai plinute.

Colectia destinata femeilor, gazduita de magazinul online Neer.ro, cuprinde imbracaminte, incaltaminte si accesorii la preturi extrem de accesibile. Si in mod special am pus deasupra poza cu acea superba bluza casual, ca sa va dati seama ce modele dragute puteti gasi pentru o silueta nu tocmai supla. Este iarna, sunt sigura ca, la temperaturi mai scazute preferati pantalonii, unele chiar sunteti curajoase si ati adoptat blugii stretch sau colantii, dar va implor, nu purtati la acestia bluze/pulovere scurte, care lasa fundul la vedere, daca nu aveti o silueta subtirica sau ati trecut de tinerete. Credeti-ma ca am fost cu fiu-meu prin magazine si nu stiti ce comentarii face un adolescent despre o femeie care n-are simtul masurii. Stiu ca fiecare este liber sa se imbrace cum crede, dar sunt lucruri care tin si de estetica, de integrare sociala, de modul cum ii respectam pe cei care sunt in jur.

Iata cateva modele pe care ni le propun cei de la Neer pentru a ne simti confortabil intr-o tinuta cu pantaloni.
 
 
 
Dar gasiti pe site zeci si zeci de modele foarte frumoase, eu m-am dus direct la cele potrivite siluetei mele, asa cum spuneam mai sus.
Cele care nu vor nici iarna sa renunte la chic-ul unei rochii, sunt invitate sa-si aleaga din multimea de modele. Eu as face o astfel de combinatie, daca as vrea sa compun o tinuta cu piese de imbracaminte dama si accesorii numai din magazinul Neer.
Stiu ce veti spune, ca visez cai verzi pe pereti si acesta este un outfit prea tineresc pentru o varsta mai coapta. Ei, atunci, iata alta, daca va place stilul mai elegant:







Accesoriile reprezentate de manusi, palarii, esarfe, centuri, reprezinta alta categorie saraca in magazinele fizice, dar bine reprezentata online, in care gasesti obiecte extrem de utile pentru perioada friguroasa. Eu m-am atasat ireversibil de aceasta caciulita cu fular circular atasat, si plusata pe deasupra, numai bune pentru cei sensibili la frig ca mine sau pentru cei amatori de excursii si sporturi de iarna.
Revin la problema hainelor, asigurandu-va ca pe site gasiti toate marimile, indiferent de model, chiar si pe cele mari. Ba, gasiti si hainele de primavara/vara, daca sunteti genul care isi face iarna car. Fiecare piesa pusa in vanzare are toate detaliile aferente si exista un tabel de marimi care va ajuta in alegerile voastre.

Voi incheia indemnandu-va sa achizitionati acele piese de imbracaminte care exprima personalitatea voastra, iar daca aveti un ideal de imagine, incercati sa adaptati acea imagine la realitatea modului in care arata corpul vostru si nu invers. Simtul masurii este foarte important, asa cum spuneam mai sus. Magazine ca Neer.ro va pun la dispozitie toate uneltele pentru a fi asa cum va doriti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.