Translate

luni, 15 aprilie 2013

Am papucii mei...

Asa cum am povestit acum ceva timp, m-am inscris in campania de testare initiata de magazinul de incaltaminte online zorilestore.ro.
Nebunie mare, a fost o inghesuiala pe BlogAwards ceva de speriat, uite ca nu m-am batut fizic pe ofertele de tigai, dar am sperat sincer sa prind ceva online. Ceea ce s-a si intamplat. Dar cum, exact ca intr-un magazin real, trebuie sa te grabesti ca sa iei ce vrei, asa si virtual, m-am trezit mai tarziu si am primit altceva decat ochisem initial. Dar nu m-am plans, ar fi fost culmea, mai ales ca orice incaltari sunt binevenite, in special atunci cand sunt gratis.
Asadar "cadoul" meu pentru testare a fost (in cele din urma deoarece initial imi alesesem niste balerini!) o pereche de papuci GRENDHA de culoare crem, mai bine zis in trei nuante placute, pastelate, batand usor spre auriu. Firma producatoare este tocmai din Brazilia si asta le confera o nota de exotism.


Tin sa spun ca n-am mai cumparat de ani de zile modelul "printre degete" deoarece am o conformatie mai ciudata a piciorului si toti papucii de acest gen mi-au facut rani pe piele. Nici talpa fara un toc cat de mic nu am mai avut de mult, tot din motive de confort. Asa ca am avut indoieli serioase cu privire la puterea mea de a purta acest tip de incaltaminte. Singurul lucru care m-a incurajat la inceput a fost faptul ca papucii, fiind confectionati din PVC, cu talpa de cauciuc, sunt extrem de flexibili si de moi. Asta pentru ca trebuia musai sa-i incerc si sa-mi dau cu parerea! Bineinteles ca nu este vremea potrivita sa treci la incaltaminte de vara, dar i-am tras in picioare si m-am foit cu ei prin casa. Primul lucru remarcat a fost faptul ca papuceii sunt atat de comozi incat, ocupata cu treburile, am uitat ca ii port. Mi-am adus aminte de ei pentru ca mi-era frig la picioare si atunci mi-am dat seama ca nu ma jeneaza pe nicaieri, asa cum eram obisnuita. Mi-a placut si faptul ca bretelutele acelea nu sunt prea largi iar piciorul sta bine fixat si nu clampane. Talpa are striatii si nu aluneca, asta pot sa o garantez caci eu am gresie pe jos in casa.
Modelul, dupa cum vedeti este casual, pentru zile fierbinti, aidoma celor sud-americane! Avantajul faptului ca sunt din PVC si cauciuc consta in utilizarea pe care o poti da papuceilor: poti sa-i porti ca mine prin casa sau curte, poti sa-i asortezi unei tinute de strada deoarece sunt cocheti si au o culoare neutra sau poti sa-i iei la plaja, in vacanta. Un produs extrem de versatil! In ceea ce priveste marimea, eu mi-am luat 37 deoarece port ceva intermediar, adica 37,5, dar pe urma am realizat ca trebuia sa comand un 38 ca sa fiu multumita de lungimea talpei. Dar merge si asa...
In magazinul online acesti papuci fac parte din campania "Curatenia de primavara" si ii puteti alege gratis la orice comanda pe care o faceti.

Un comentariu:

  1. Si eu am patit la fel, am fost fortata de imprejurari sa-mi aleg altceva :) tot papuci printre degete - n-am purtat niciodata asa ceva de bunavoie. Si, ca si tine, am realizat ca imi trebuia ceva putin mai mare :)) Dar pot spune ca vin fix, macar nu sunt mici.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.