Translate

joi, 4 aprilie 2013

Jurnalul unui weekend ratat

Asa e cand nu prea ai chef, dar simti totusi nevoia sa faci ceva... Am zis mereu sa nu ma mai apuc de sticle cand am multe treburi si sunt obosita, dar te pui cu diavolul acela micut care te zgandare, doar doar vei rata ceva! Ei bine, eu am ratat o sticla pe care m-am chinuit apoi sa o curat, m-am apucat de o farfurie fumurie ceea ce a fost partial un dezastru ca de-abia se vad culorile si am stat cu servetelele in brate o juma' de ora fara sa-mi vina nici o idee. Asa pana de inspiratie n-am avut de mult. Incepusem o alta sticla pe care n-am stiut cum sa o finalizez, am pus culori cu toptanul si cam anapoda si am ales modelul aiurea din start. Zici ca am scapat-o in galeata cu vopsea.
Singura care a iesit cat de cat a fost a sasea sticluta de vodca pe care o mai aveam, e pozata fata-verso. Mi-au placut teribil sticlutele astea, mi le-a adus sotul meu. Venea seara cu cate una. L-am intrebat daca s-a apucat de bautura numai ca sa am eu ce picta. Daca a vazut ca devin paranoica, n-a mai adus sticlute. Ieri seara l-am intrebat de ce a renuntat asa brusc la bautura ca prinsesem drag de sticlute. Bineinteles ca le aducea din vecini dar am vrut sa rad de el.






3 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase si farfuriuta si sticlele.Ai avut servetele frumoase si le-ai asezat interesant.Mie imi plac. Toate.PUP!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Angi, e bine sa te consoleze cineva din cand in cand!

    RăspundețiȘtergere
  3. Părerea mea este că nu e ratat deloc. Preferata mea e sticla cu pasărea :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.