Translate

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Happy Weekend



Pentru cã este weekend şi ar trebui sã ne binedispunem, am hotãrât sã împuşc doi iepuri dintr-o loviturã şi sã înscriu aceastã postare şi la rubrica sãptãmânalã pe care o gãsiţi pe blogul lui Elly. Aşa cã iata încã o poezie de Ion Pribeagu, o mostra din umorul de altãdatã!

Dorinţa lui Dãvidel

Mamiţica-i indispusã
Vocea parcã i se-ngroaşã
Nu ştiu pentru ce, dar tata
A trimis sã vie-o moaşã.

Dãvidel, copil cuminte
Cu mãmica se-ntreţine
Si încearcã s-o alinte.
Ea se simte mult mai bine.

Si-l întreabã: Motan dulce
Ce-ai dori tu bunãoarã
Sã-ţi aducã mama, dragã,
Frãtior sau surioarã?

Dãvidel, zâmbind, rãspunde
Fãrã nici o etichetã:
-Dacã-aş şti cã nu te doare
Aş dori o bicicletã!

 Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 16.

11 comentarii:

  1. :))))
    Am mai gasit, ici si colo, cate o poezie de Ion Pribeagu. Inca n-am cautat nimic despre acest poet cu atat de mult umor.
    Poezia e superba, foarte dragalasa. Asta datorita dorintei lui Dãvidel. :)
    M-a facut sa zambesc. Multumesc!
    Happy weekend iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mai am cateva poezii scrise de mana, incerc sa le redactez cand am timp, unele sunt lungi. Dar n-am vazut niciodata nimic tiparit.

      Ștergere
  2. O dorinta perfecta! :)))))
    Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) drăguţul de el! :)
    weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragutul de Davidash...Copiii spun lucruri trasnite "Daca as sti ca nu te doare/As dori o bicicleta!". Tare amuzanta.
    HW!

    RăspundețiȘtergere
  5. copil cuminte Dãvidel! ;)) grijuliu si deloc pretentios ;))
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun răspuns din partea lui Dăvidel...:)) Spre ruşinea mea nu am auzit de acest poet până acum dar voi mai căuta poezii de-ale sale. Mi-ai stârnit interestul. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Fain articolul tau pt weekend ,m-ai facut sa zambesc!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dacă-l întrebau pe copil mai repede, se rezolva dorinţa înainte să treacă 9 luni :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Fain. O seară reușită! ;;-)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.